بیشتر هزینه‌های ساخت فیلم به بازیگران اثر مربوط می‌شود و هزینه الزامات پشت صحنه مشخص است.

«خیابان میرداماد» حدود هشتصد میلیون سرمایه می‌خواهد/ تله فیلمی به نام «نگهبان» ساخته می‌شودکریم رجبی، کارگردان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص آخرین وضعیت ساخت فیلم سینمایی «خیابان میرداماد» گفت: هنوز به دنبال تهیه‌کننده می‌گردم و با چند نفر نیز مذاکراتی داشته‌ام و اکنون باید دید که با کدام یک از آن‌ها به نتیجه خواهم رسید.

وی در خصوص هزینه‌های ساخت این فیلم گفت: بیشتر هزینه‌های ساخت فیلم به بازیگران اثر مربوط می‌شود وگرنه که قیمت الزامات پشت صحنه مشخص است. برآورد من برای ساخت این کار چیزی میان هفتصد تا هشتصد میلیون تومان است.

رجبی در خصوص بازیگران این اثر گفت: گروه سنی بازیگران فیلم حدود بیست و چهار تا بیست و شش سال هستند و برای فیلم از بازیگران چهره استفاده خواهم کرد، اما تاکنون هیچ بازیگر چهره‌ای را پیدا نکردم که مختصاتش به نقش نزدیک باشد برای همین امکان دارد که از چهره‌ای جدید هم استفاده کنم.

این کارگردان اظهار داشت: شاید پس از ساخت خیابان میرداماد، تله فیلمی به نام «نگهبان» را برای شبکه یزد بسازم.

وی در خصوص این فیلم گفت: تهیه‌کننده، کارگردان و نویسنده این اثر خودم هستم و بیشتر از بازیگران بومی شهر یزد استفاده خواهم کرد و فیلمبرداری اثر اواخر خرداد آغاز خواهد شد.

رجبی در خصوص داستان این تله فیلم گفت: موضوع این تله فیلم اجتماعی است و قصه دختری دانشجو را روایت می‌کند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار