بسيج يکي از ظرفيت هاي مهم درکشور است که با بهره گیری ازاين ظرفیت ها میتوان بخش مهمی از نارسایی های جامعه را درمان کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ امام جمعه خوی با حضور در جلسه مربیان،فرماندهان حوزه های مقاومت شهید حبشی،عاشوری و حاج قلی زاده که در دفتر امام جمعه تشکیل شده بود طی سخنانی اظهار داشت: پایگاه های مقاومت از جمله برکات انقلاب اسلامی و از یادگاران رهبر کبیر انقلاب می باشند.

حجت الاسلام شکوری بابيان اينکه، لازم است مربیان و فرماندهان از ظرفیت های بی پایان پایگاه های مقاومت و بسیج استفاده بهینه داشته باشند تصريح کرد : از جمله ضروریت هایی که در زمینه اعضای پایگاه ها لازم است عمق بخشی به شناخت و آگاهی های اعتقادی ،فقهی ،سیاسی و نظامی آنهاست.

امام جمعه خوی درادامه ضمن قدردانی از تلاش ها و فعالیت های ارزشمند مربیان در مدیریت حلقه های صالحین و همچنین فرماندهان پایگاه های مقاومت نيز گفت: به نظر می رسد از ظرفیت های پایگاه ها آن طور که لازم است استفاده نمی شود

وی دراين راستا اظهار داشت بخش مهمی از نارسایی ها ،ناهنجاری ها و ضعف های موجود در جامعه و ادارات و نهادها را می توان از این طریق حل کرد .

امام جمعه خوي درادامه سخنان خوددراين جلسه با اشاره به اينکه، این همه جمعیتی که در پایگاه های مقاومت وجود دارد اگر در نماز های جماعت و جمعه و سایر مراکز عبادی حضور جدی داشته باشند قطعا آثار و برکات زیادی را به دنبال خواهد داشت .

وی هدف از تشکیل این جلسات را ،شناسایی و برنامه ریزی های لازم جهت بهره گیری بهینه از فرصت های بسیج و پایگاه های مقاومت دانست.

لازم به ذکر است که در پایان این جلسه حجت الاسلام شکوری به پرسش های اعضای جلسه پاسخ داده و راهنمایی های لازم را ارائه کردند.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: امام جمعه ، بسیج ، خوی ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.