توئیتر به دنبال مهیاکردن امکان پخش برنامه‌های زنده تلویزیونی برای کاربران خود است.

پخش زنده این بار در توییتربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از زمانی که شرکت توییتر شرکت استارتاپی پریسکوپ را از آن خود کرد، به صورت خیلی جدی تری در بازار پخش زنده (live stream) فعالیت می کند.
 
این شرکت به تازگی قابلیت پخش زنده پریسکوپ را با توییتر ادغام کرده است. با انجام این کار، کاربران می توانند به طور مستقیم از قابلیت پخش زنده در توییتر استفاده کنند.
 
بر اساس گفته‌های آنتونی نوتو، مدیر ارشد اجرایی توییتر، این شبکه اجتماعی قصد دارد فعالیت پخش زنده ورزش خود را گسترش دهد. با این اوصاف، توئیتر قصد دارد برای افزایش تعداد کاربران و فروش بیشتر آگهی و در نتیجه افزایش درآمد، بر استراتژی خود مبتنی بر استفاده از ویدئوهای ورزشی تأکید کند. 
 
منبع: میزان
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.