همدان؛

بمناسبت اعیاد شعبانیه 800 مبلغ به مناطق مختلف استان اعزام شدند

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت:بمناسبت اعیاد شعبانیه ۸۰۰ مبلغ بومی و غیربومی به مناطق مختلف استان همدان اعزام شدند.

در اعیاد شعبانیه 800 مبلغ به مناطق مختلف استان اعزام شدند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حجت الاسلام علی دشتکی گفت: جشن های ویژه اعیاد شعبانیه در 900 مسجد و 1500 هئیت مذهبی استان همدان برگزار می شود.

وی افزود: همزمان با اعیاد شعبانیه 800 مبلغ بومی و غیر بومی به مناطق مختلف استان برای ایراد سخنرانی و پاسخگویی به مسائل شرعی شبهات اعزام شدند.

وی ، دعوت از سخنرانان برجسته و حضور آنها در برنامه ها را از دیگر اقدامات صورت گرفته عنوان کرد و افزود: رویکرد سخنرانی در این برنامه ها آگاه سازی مردم و نسل جوان در رابطه با غیبت امام زمان(عج)، قیام امام حسین(ع) و ... است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: مبلغان در برنامه‌های ویژه این ایام به جایگاه فرهنگ ایثار و شهادت، صبر و بردباری در زندگی امام سجاد(ع) و فرهنگ مهدویت می پردازند.

حجت الاسلام دشتکی بیان کرد: تبیین شخصیت امام زمان (عج) بر اساس معارف اسلامی و جهت‌دهی محافل و مجالس نیمه شعبان و برگزاری مراسم‌ مذهبی در این ایام از مهمترین برنامه های اداره تبلیغات اسلامی است.

وی افزود: اعیاد شعبانیه یکی از فرصت‌های مغتنم در فرهنگ شیعه محسوب می‌شود که می‌توان از این فرصت‌ها برای ارتقای معرفت دینی، اعتقادی، فرهنگی واجتماعی بهره گرفت.

انتهای پیام/ ش

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار