کرمانشاه؛

ایجاد فرصت های شغلی و ارایه مشاوره به مددجویان

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه در فروردین ماه امسال ۱۰۲ فرصت شغلی برای مددجویان تحت حمایت در استان اجرا شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ رشید جلیلیان، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه در فروردین ماه امسال ۱۰۲ فرصت شغلی برای مددجویان تحت حمایت در استان اجرا شده است، گفت: بیش از ۱۳ میلیارد و ۸۳۰ میلیون ریال اعتبار به ایجاد این فرصت های شغلی برای مددجویان تحت حمایت در استان تخصیص داده شده است.

جلیلیان تصریح کرد: این میزان تسهیلات تماما از محل اعتبارات قرض الحسنه بانک های عامل استان تامین و به مددجویان پرداخت شده است.

وی یادآور شد: ۴۰ فرصت شغلی در حوزه دامپروری، ۳۸ فرصت شغلی در حوزه خدمات و ۲۴ فرصت در زمینه های کشاورزی، صنایع دستی و فعالیت های صنفی و صنعتی در فروردین ماه سال جاری برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه ایجاد شده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه هم اکنون بیش از ۵۵ هزار طرح شغلی اجرا شده از سوی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه فعال است، خاطرنشان کرد: این تعداد فرصت شغلی از ابتدای فعالیت این نهاد تاکنون اجرا شده است.

رشید جلیلیان تصریح کرد: اعمال نظارت های فنی، تخصصی و دقیق و ارائه مشاوره های شغلی موجب پایداری طرح های اشتغال مددجویان تحت حمایت می شود.

 
انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.