جانشین ولیعهد عربستان در مصاحبه با شبکه تلویزیونی الاخباریه سعودی گفت ایرانی‌ها می‌گویند برای زمینه‌سازی ظهور تلاش می‌کنند.

محمد بن سلمان: ایران به بهانه امام زمان (عج) در تلاش برای در دست گرفتن کنترل جهان است
به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی الاخباریه سعودی، محمد بن سلمان بن عبدالعزیز آل سعود، جانشین ولیعهد عربستان و وزیر دفاع این کشور در مصاحبه اختصاصی با این شبکه با دستاویز قراردادن اعتقادات شیعیان گفت: "ایرانی‌ها معتقدند (حضرت) مهدی (عج) خواهد آمد و باید زمینه را برای آمدن او آماده کنند و باید کنترل کل جهان را در دست بگیرند."

به نظر می‌رسد اشاره مغرضانه شاهزاده سعودی به یکی از اعتقادات اصلی شیعیان گامی دیگر در جهت توجیه شکست‌های پی‌در‌پی این کشور در کل منطقه بویژه در یمن و سوریه است.

محمد بن سلمان در بخش دیگری از سخنانش گفت: "کمتر از ده میلیون نفر از مردم عربستان به دریافت کمک نیاز دارند. برای برطرف کردن مشکل مسکن سه طرح داریم که شامل تامین مسکن رایگان، ساخت و ساز مسکن با حمایت صندوق سرمایه گذاری مستغلات و ساخت و ساز با سرمایه گذاری مستقیم دولت برای تامین مسکن با قیمت پایین است."

وی همچنین هشدار داد هر کس در هر سمتی باشد اگر در فساد دست داشته باشد، از پیگرد نجات پیدا نخواهد کرد. 

محمد بن سلمان در پاسخ به سوالی درباره مطالبی که مطبوعات مصری در مورد روابط با عربستان منتشر می کنند، گفت: «اینها مطبوعات اخوانیزه شده (اشاره به جماعت اخوان المسلمین) هستند.»

قرار است مشروح این مصاحبه امشب در ساعت هشت و نیم به وقت محلی از الاخباریه سعودی و نیز شبکه ام بی سی به صورت همزمان پخش شود.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عزیزپوریان
۰۹:۲۵ ۰۷ تير ۱۳۹۶
بن سلمان دانسته یا ندانسته نقش عقربه های ساعت برای اربابانش دارد اظهارات او آنقدر مهم است که نفت، دلار و مواجب صهیونیسم و امریکایی ها تأمین شود؛ او حتی از اعتبار فرزندان شاه عربستان درجامعه عربستان و خاندان آل سعود برخوردار نیست ولی موقعیتش را هم نمی داند:
1- عربستان کشوری که است که بر اساس نظام قبلیه ای اداره می شود اگر بن سلمان نمی داند دنیا می داند او از دموکراسی اسلامی حاکم بر ایان وحشت دارد.
2- امریکا به نظام قبلیه ای آل سعود فقط برای تأمین منافع و برقراری جریان نفت و دلار اعتماد دارد.
3- اسرائیل برای ایجاد شکاف در صف مقاومت از بن سلمان حمایت می کند چه ایشان بداند و چه نداند.
4- فقها و علمای اسلام (شیعه و سنی)از زمان رحلت پیامبر گرامی اسلام تا کنون مباحث فقهی دارند و این مباحث حوزی موجب پیشرفت و پویایی اسلام شده است.
5- جنگ و خون ریزی فقط مسلک وهابیت است.
6- دولت امام زمان عج دولت صلح و عدالت است هرجا صلح، عدالت، قانون الهی وحریم ها حفظ شود پرتوی از نور ولایت است.
7- بن سلمان بجای تحلیل های آب دوغکی ابتدا جامعه خودش را بشناسد و شرح وظایف کلید داران کعبه ؛ به یک سئوال پاسخ بگوید که آیا قبل از اسلام کلید داران کعبه جنایاتی مثل حکومت کودکانه آل سعود دریمن را مرتکب شده اند یا خیر؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۷ ۱۲ خرداد ۱۳۹۶
بله ایرانی ها معتقد هستند که حضرت مهدی عج خواهد آمد و باید زمینه را برای ظهورش آماده کنند
مشکل شما چیه!!؟؟؟
شما معتقدید که کل منطقه رو دو دستی در اختیار اسرائیل قرار بدید والا نباید نگران میشدید
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۹:۳۹ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶
اره . تا چشم شما دراد ههههههه XD
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۷ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶
همین مونده بود که داعشیا برا مردم دلسوزی کنن
آخرین اخبار