رئیس سازمان تأمین اجتماعی شهرستان دیّر از استفاده ی 30 هزار نفری جمعیت این شهرستان از خدمات تامین اجتماعی خبر داد.

30 هزار نفر از خدمات تامین اجتماعی استفاده می‌کنند
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالله عباسی گفت: اصحاب رسانه نقش تعیین‌کننده‌ای در انعکاس فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی به ویژه تأمین اجتماعی دیّر دارند.
 
عباسی با بیان اینکه سی‌هزار بیمه شده اصلی و تبعی تحت پوشش تأمین اجتماعی شهرستان دیّر هستند و همه این افراد دارای دفترچه درمانی هستند و از خدمات آن استفاده می کنند، اظهار داشت: از جمعیت 60 هزار و 612 نفری شهرستان دیر، 30 هزار و 714 نفر معادل نصف جمعیت این شهرستان بیمه شده اصلی و تبعی سازمان تامین اجتماعی هستند. 

وی با اشاره به الکترونیکی‌ شدن لیست‌های بیمه، افزود: با توسعه شبکه آی تی و الکترونیکی‌شدن خدمات، علاوه بر به صفر رسیدن صف انتظار، دیگر شاهد مفقود شدن سوابق بیمه‌شدگان نخواهیم بود.

رئیس تأمین اجتماعی دیّر تصریح کرد: یکی دیگر از خدمات بزرگ دیگر این سازمان، حذف دفترچه درمانی است و از این پس بیمه شدگان با کارت شناسایی می‌توانند به مراکز ملکی تأمین اجتماعی در سراسر کشور مراجعه و از خدمات برخوردار شوند.

وی ادامه داد: کارکنان سازمان تأمین اجتماعی هیچ‌گاه معلمان خود را از یاد نبرده و هر ساله به پاس تلاش ها و خدماتی که این قشر به جامعه ارائه می دهند از آنان تقدیر می‌کنند.
 
انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.