سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان مشهد گفت: شانس داریم که در هفته پایانی لیگ برتر و مقابل تیم قهرمان، سند بقای خود را در این رقابت ها امضاء کنیم.

میثاقیان: مقابل قهرمان لیگ بقای خود را قطعی می کنیم/ هواداران پرسپولیس هم حامی سیاه جامگان شوند!اکبر میثاقیان در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره دیدار تیم های سیاه جامگان و پرسپولیس اظهار داشت: اگر در دیدار قبلی ما، پنالتی ماشین سازی گل می شد در پایان هفته بیست و نهم به لیگ دسته اول سقوط می کردیم و بازی با پرسپولیس برای هر 2 تیم تشریفاتی بود اما خدا به سیاه جامگان کمک کرد و شانس داریم که در هفته پایانی لیگ برتر سند بقای خود در این رقابت ها را امضا کنیم.
 
وی افزود: امیدوارم پرسپولیس را شکست دهیم و اتفاقات خوبی برای ما بیفتد. فاصله بازی ها در هفته های پایانی لیگ بسیار کم بود. با توجه به اینکه بازیکنان کمی در اختیار داریم در هر بازی دعا می کردیم آن ها مصدوم یا محروم نشوند. اگر زمان مسابقات 2 هفته بیشتر طول می کشید به هیچ وجه کشش ادامه آن را نداشتیم.
 
میثاقیان در ادامه تصریح کرد: بازیکنان صبور من برای بازی با قهرمان لیگ آماده هستند.امروز هم پاداش نتایج خوب اخیر خود را گرفتند. وضعیت مناسبی داریم اما نتیجه دیدار با پرسپولیس در زمین مشخص می شود.
 
وی با اشاره به غیبت محمد انصاری و وحید امیری در ترکیب پرسپولیس گفت: این تیم به 2 بازیکن متکی نیست و دیدید در بازی با الهلال هم با وجود غیبت سید جلال حسینی و سروش رفیعی عملکرد خوبی داشت. تقابل با پرسپولیس در هفته پایانی لیگ انگیزه ما را برای بقا بیشتر می کند.
 
سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان درباره نظارت ویژه کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال بر دیدارهای هفته های پایانی لیگ برتر اظهار داشت: از این موضوع اطلاعی ندارم اما فکر می کنم تمام بازی های لیگ سالم برگزار می شود و امیدوارم این روند در هفته سی ام هم ادامه دار باشد.
 
میثاقیان درمورد بازی های صبا و سایپا 2 حریف اصلی سیاه جامگان بیان کرد: به این تیم ها کاری ندارم. ما باید بازی خودمان را ببریم و هر اتفاقی می خواهد در بازی سایپا و صبا رخ دهد به سیاه جامگان ارتباطی ندارد. این سه تیم به یک اندازه برای بقا شانس دارند.
 
وی درباره حمایت هواداران مشهدی از سیاه جامگان در بازی با پرسپولیس اظهار داشت: سیاه جامگان سرمایه فوتبال مشهد است و حتی پرسپولیسی های شهر باید به حمایت ما بیایند. شور و اشتیاق خاصی در مشهد وجود دارد و امیدوارم هواداران این بار بدون تعصب به رنگ خاصی از تیم شهر خود حمایت کنند. خوشبختانه آن ها در بازی های اخیر به خوبی حامی سیاه جامگان بوده اند و این امر باید در بازی با پرسپولیس هم وجود داشته باشد.
 
سرمربی سابق تیم بادران تهران درمورد صعود سپیدرود و پارس جنوبی جم به لیگ برتر گفت: بازی کردن در لیگ دسته اول بسیار سخت است و سپیدرود و پارس جنوبی لیاقت زیادی داشتند که از این رقابت ها به لیگ برتر رسیدند. سپیدرود هواداران پرشوری دارد و پارس جنوبی هم از مدیریت و سرمربی فهیمی بهره می برد. جالب اینجاست که هر 2 تیم در نخستین سال حضور خود در لیگ دسته اول مجوز صعود به لیگ برتر را کسب کردند و این امر افتخار بزرگی است. 

 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار