ششمین دوره مسابقات مناظره نهایی و اختتامیه دانشجویان استان خراسان رضوی در دانشکده ادبیات دانشگاه فردوسی مشهد به کار خود پایان داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ، دبیر اجرایی این مسابقات، یوسفی گفت: در مناظره رده بندی دو تیم "تبصره آخر" و "فریاد حقیقت" با حضور سه نفراز اعضای علمی دانشگاه فردوسی مشهد داوری می‌شود. همچنین دو گروه "علوم سیاسی" و "تاملات علمی" نیز مناظرات علمی و پایانی را برگزار می‌کنند.

وی افزود: اکنون ۱۲ گروه از دانشگاه‌های مشهد، سبزوار و تربت حیدریه در این مسابقات شرکت می‌کنند و منتخبان به مرحله منطقه‌ای در مهرماه راه می‌یابند و سپس مرحله کشوری در آذر ماه در تهران برگزار می‌شود.

دبیر اجرایی ششمین دوره مسابقات مناظره نهایی و اختتامیه دانشجویان استان خراسان رضوی گفت: در این مناظرات موضوعات روز اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و آموزشی مطرح می‌شود.

وی ادامه داد: شعار "مسابقات مناظره فرصتی برای یادگیری" است که دو گروه به صورت مستدل و علمی طبق برنامه زمان بندی شده موضوع‌های روز مانند ازدواج و سبک زندگی را در این مسابقات بحث و جمع بندی می‌کنند.

شایان ذکر است برگزیده مسابقات گروه "علوم سیاسی" و منتخب دوم مسابقات گروه" تاملات سیاسی" و گروه "تبصره آخر" نیز جایگاه سوم را به خود اختصاص داند.

انتهای پیام//آ. ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.