فلاح: فجر بی پول نبود

نوراللهی ترخیص می شود، عالیشاه را می‌خواهیم

مدیرعامل باشگاه فجر سپاسی از احتمال جذب امید عالیشاه خبر داد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان عبدالرسول فلاح مدیرعامل باشگاه فجرسپاسی شیراز در گفت و گو با برنامه رادیویی ورزش در فارس به مواردی اشاره کرد.
 
وی در مورد بقای فجرسپاسی در لیگ دسته اول بیان کرد: ماندن فجر در لیگ یک تبریک ندارد. جایگاه این تیم فراتر از این جایگاه امروزی است. همه مسئولان ارشد، هواداران، رسانه ها، مشاور برنامه ریزی و حقوقی، پیشکسوتان به ما کمک کردند تا تیم حفظ شود.
 
فلاح درمورد مشکلات مالی فجرسپاسی تصریح کرد: با توجه به شرایط سایر تیم ها، فجر را نباید بی پول بدانیم. مجموعا یک میلیارد و هشتصد و شصت و پنج میلیون تومان هزینه کردیم. وضعیت مالی فجرسپاسی تنها از تیم هایی مانند خونه به خونه، مس، پارس و گل گهر ضعیف تر بود. ما 2 زمین تمرین داریم. خوابگاه فجر امکاناتی مانند تغذیه عالی، سونا، استخر و سالن بدنسازی دارد. در حالیکه خیلی از تیم های لیگ برتر برای تمرین خانه به دوش هستند و همین را هم ندارند. هتل ها و پروازهای ما هم در حد عالی بود.
 
وی در ادامه تصریح کرد: کامیاب مدیرکل ورزش استان به ما ٣٤٥ میلیون و سایر نهادها ١٢٠ میلیون کمک کردند. کامیاب مدیر دلسوزی است که حضور او به ما انگیزه داد.
 
فلاح درمورد نتایج ضعیف فجرسپاسی در ابتدای لیگ گفت: تیم ما دیر بسته شده بود. با یک تصمیم و سپردن فجرسپاسی بحران زده به بهرام شفیعی که مربی با سوادی است او را سوزاندیم.

وی درباره قرارداد بازیکن سرباز تیم فجر تصریح کرد: حدود 500 میلیون خرج قراردادها شده است. سربازان ما قرارداد 10 میلیونی دارند و فقط چند بازیکن نهایتا تا 80 میلیون قرارداد داشتند. به همین دلیل در پرداخت ها هم بد عمل نکرده ایم. مشکل تیم ما در ابتدای فصل، روحی و روانی بود. با آمدن پیروانی و تلاش های او و بازیکنان و تمرکز بیشتر بر امور فنی، در لیگ ماندیم و اگر این رقابت ها ادامه داشت با شرایط فعلی خود، همه تیم ها را می بردیم.
 
فلاح افزود: وقتی می گوییم سرباز تصور نکنید بازیکنان ما بی کیفیت بودند. سربازان ما در هر باشگاه دیگری باشند ٣٠٠ میلیون قرارداد می بستند.
 
وی درمورد تغییر و تحول تیم فجر پس از روی کار آمدن غلامحسین پیروانی گفت: با پیروانی در برق هم کار کردیم و سالهاست با وی دوست هستم. پیروانی استاد من است و در برق و مرصاد هم از او مشورت می گرفتم.
 
فلاح درمورد ادامه همکاری با باشگاه فجرسپاسی بیان کرد: با هیچکس مشکلی ندارم. من با حکم غیاثی تا پایان فصل به عنوان مدیرعامل فجر فعالیت کردم و بعد از آن باید مدیران ارشد تصمیم بگیرند. برای فصل بعد یک برنامه جامع سه ساله و صد صفحه ای آماده کرده ام که به مدیران ارشد تحویل می دهم. باشم یا نباشم با این ساختار سازی می توان تیم را به جایگاه اصلی اش برگرداند.  
 
وی درباره سرمربی فصل آینده فجرسپاسی گفت: بود و نبود خودم هم مشخص نیست و نمی توانم درباره سرمربی فصل بعد حرف بزنم. هر کس بتواند در چارچوب برنامه سه ساله کار کند جزء گزینه های سرمربی گری ما قرار می گیرد. در این برنامه هر سه سال نیم نگاهی به صعود داریم اما برای فصل اول ساختار سازی، سال دوم تثبیت و رفع نقاط ضعف و سال سوم صعود را در برنامه داریم.
 
فلاح درباره احتمال جضور احمد نوراللهی و امید عالیشاه در تراکتورسازی بیان کرد: تراکتور هم از سپاه بودجه زیادی نمی گیرد. بخش خصوصی در ایران نتوانسته ورود خوبی داشته باشد. درباره سربازان مطرح باید بگویم نوراللهی احتمالا تابستان ترخیص می شود اما دنبال جذب عالیشاه هستیم چراکه وی سرباز سپاه است و اگر مشکل تراکتور حل نشود به فجر می آید. از جمع سربازان فعلی فجر هم برخی ترخیص می شود و پنج شش نفر می مانند.
 
مدیرعامل باشگاه فجرسپاسی درمورد تاسیس ورزشگاه پارس تصریح کرد: با تاسیس ورزشگاه پارس حیف است فارس تیم در لیگ برتر نداشته باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار