۲۷ تبعه غیرمجاز در نی ریز در دام پلیس گرفتار شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سید سجاد ساجدی جانشین دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نی‌ریز گفت: این اتباع در عملیات تعقیب و گریز ماموران فرماندهی انتظامی نی ریز بازداشت شده اند.


وی تصریح کرد: این کامیون ایسوزو که از نی ریز به آباده طشک در حال حرکت بود به دستور ایست ماموران فرماندهی انتظامی نی ریز توجه نکرد و بعد از ٢٠ کیلومتر تعقیب و گریز و شلیک های متعدد هوایی، سه لاستیک کامیون قبل از رسیدن به مناطق مسکونی زده شد و از حرکت باز ‌ایستاد.

سید سجاد ساجدی اظهار کرد: راننده ۴۵ ساله با دریافت مبلغ ۳۰۰ هزار تومان قصد انتقال این اتباع از بخش قطرویه و از طریق گردنه «برروز» را به شهرستان‌های همجوار داشت که بازداشت شد.

وی تصریح کرد: پس از دستگیری راننده و اتباع غیر مجاز، یک تیم از مأموران پلیس اطلاعات و امنیت، جوان ۳۹ ساله موتورسوار اهل شهرستان را نیز که اسکورت این محموله بود و کاملاً شناسایی شده بود، دستگیر کردند.

سید سجاد ساجدی با بیان اینکه همه این اتباع به اردوگاه اتباع بیگانه در نی‌ریز تحویل شدند، اضافه کرد: راننده و اسکورت نیز با تشکیل پرونده تحویل دادگاه عمومی آباده ‌طشک و سپس روانه زندان شدند و کامیون و موتورسیکلت نیز برای مدت 6 ماه در توقیف خواهند ماند.

انتهای پیام/ن


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار