نایب رئیس فدراسیون تکواندو از غیبت کیمیا علیزاده در بازی های کشورهای اسلامی خبر داد.

زهرا سروی در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: بعد از افتخار آفرینی در کانادا، تیم ملی نوجوانان توانست در جایگاه نخست آسیا قرار گیرد و تکواندو کشورمان سال جدید را با قهرمانی آغاز کند و مانند گذشته دختران و بانوان تکواندوکار کشورمان خوش درخشیدند و عناوین قهرمانی را از آن خود کردند.

وی ادامه داد: مربی تیم ملی دختران توانست در بین مربیان صاحب نامی که در این رقابت ها حضور داشتند عنوان بهترین مربی آسیا را کسب کند و افتخار دیگری را رقم بزند.

نایب رئیس فدراسیون درباره وضعیت کیمیا علیزاده و حضور وی در رقابت های کشورهای اسلامی گفت: حدود یک ماه است که با نظر پزشک کیمیا و فدراسیون پزشکی ورزشی تصمیم گرفتیم که در بازی های کشورهای اسلامی حضور نداشته باشد تا سلامتی تکواندوکار کشورمان حفظ شود و در صورت موافقت پزشکان از علیزاده در رقابت های جهانی کره جنوبی استفاده می کنیم.

سروی درباره وضعیت تیم های ملی بانوان عنوان کرد: تعدد مسابقات برون مرزی زیاد است و نفرات اصلی تیم های ملی بانوان در تمام رده ها مشخص شده و ملی پوشان برای حضور در رقابت های مختلف آماده می شوند.

وی ادامه داد: تیم ملی بزگسالان بانوان نیز در جام ریاست مراکش توانست در بهش تیمی و با اقتدار قهرمان شود و با آمادگی بالاتری در بازی های کشورهای اسلامی شرکت کند.

سروی تصریح کرد: در حال حاضر تیم ملی بزرگسالان در اردو هستند و زیر نظر کادر فنی به تمرین می پردازند. تعداد اردوها در فدراسیون مشخص شد و تکواندوکاران تلاش می کنند نتیجه لازم را در بازی های کشورهای اسلامی بدست آورند.


نایب رئیس بانوان فدراسیون تکواندو در پایان خاطر نشان کرد:پس از پایان بازی های کشورهای اسلامی تیم ملی بانوان برای حضور در رقابت های جهانی آماده می شود و ملی پوشان بر اساس میزان آمادگی تیم را همراهی خواهند کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار