رفسنجان میزبان مسابقات قرآنی دانشجویان مناطق 7و8کشور است.

اختتامیه مسابقات قرآنی دانشجویان مناطق 7و8 کشور امروزبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، دبیر برگزاری این جشنواره گفت: خوشحالیم که در آغاز بیست و پنجمین سالگرد تاسیس دانشگاه ولی‌عصر(عج) رفسنجان میزبان مسابقات قرآنی مناطق ۷ و ۸ کشور هستیم.

مجید فصیحی‌هرندی افزود: در دانشگاههای ما عشق و علاقه به قرآن فراوان است و بسیاری از دانشجویان، اساتید و کارمندان با این کتاب حیات بخش انس دارند و امیدوارم نورانیت این جشنواره در دانشگاه‌ها و فضاهای فرهنگی کشور تداوم داشته باشد.

معاون فرهنگی دانشگاه ولی‌عصر(عج) رفسنجان بیان کرد: هدف از برگزاری این مسابقات شناسایی و معرفی استعدادهای دانشجویان، تقویت سطح تلاوت و انس بیشتر با قرآن و ارتقای فعالیتهای قرآنی است.

وی اظهار کرد: در دنیای امروز ارتباطات و تاثیرگذاری آن بر جوامع انسانی نقش قرآن و قدرت هدایتگری آن بیش از هر زمان دیگری احساس می شود، یکی از نامهای قرآن کریم ذکر است که انسان را از‌ جهل و غفلت نجات می دهد و موجب بیدری و هوشیاری انسان است.

فصیحی‌هرندی تصریح کرد:گر تلاوت قرآن با درک مفاهیم و عمل به آموزه های قرآنی همراه باشد، سبب ایجاد آرامش و سعادت دنیا و رستگاری اخروی می‌شود.

دبیر برگزاری جشنواره اظهار کرد: در این مسابقات شاهد حضور ۸۸ شرکت کننده از استان‌های کرمان، فارس، کهکیلویه و بویراحمد، هرمزگان و سیستان و بلوچستان و بوشهر هستیم که از این تعداد 47 نفر خانم و 41 نفر آقا هستند.

فصیحی هرندی خاطرنشان کرد: در رشته حفظ ۱۷ دانشجوی پسر و ۲۳ دختر، در رشته تلاوت تحقیق ۱۰ دانشجوی پسر و ۱۱ دختر و در رشته ترتیل ۱۴ دانشجوی پسر و ۱۳ دختر شرکت کردند.
اختتامیه مسابقات قرآنی عصر امروز برگزار می شود.
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار