وزارت امور خارجه فلسطین یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به یک مجتمع پزشکی فلسطینی در شهر رام الله را به شدت محکوم و آن را جنایت توصیف کرد.

بیانیه وزارت خارجه فلسطین درپی یورش ارتش صهیونیستی به یک مجتمع پزشکی در رام اللهبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از خبرگزاری دولتی عربستان سعودی «واس»، وزارت امور خارجه فلسطین در بیانیه ای ضمن محکوم کردن یورش ارتش صهیونیستی به یک مجتمع پزشکی در رام الله و شلیک گلوله های جنگی و گاز اشک آور در این مجتمع که موجب وحشت بیماران و کادر پزشکی شد، این یورش را نقض آشکار قوانین بین المللی که بر خودداری از حمله و آسیب رساندن به کادر پزشکی موسسات درمانی و کارکنان آن تاکید دارند، توصیف کرد.

وزارت امور خارجه فلسطین در بخشی از بیانیه خود از سازمان ها و موسسات بین المللی درخواست کرد که این جنایت صهیونیست‌ها را محکوم کنند و کابینه رژیم صهیونیستی را به متوقف کردن تجاوزات مکرر خود به بیمارستان ها و موسسات پزشکی فلسطینی وادار نمایند. در این بیانیه همچنین از سازمان های بین المللی درخواست شده از مراکز درمانی و بیمارستان ها و بیماران بستری شده در بیمارستان ها و درمانگاه های فلسطین حمایت کنند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار