به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،اکبر گلابگیر رئیس سیستم های اطلاعاتی ستادی شرکت فولاد مبارکه گفت: این
سیستم به همت کارکنان واحدهای خدمات خرید، دستگاهها و فناوری اطلاعات و
شرکت ایریسا همزمان در محل شرکت فولاد مبارکه و انبار واردات بندرعباس
اجرا و مورد بهره برداری قرار گرفت.
گلابگیر با اشاره به ضرورت اجرای
این سامانه اظهار کرد: با توجه به رشد فناوری و نیاز فولاد مبارکه به
رهگیری فرآیند خرید کالاهای خارجی (مانیتورینگ خرید خارجی)، از زمان ارسال
از مبدأ تا رسیدن کالا به مقصد، این سیستم طراحی و پیاده سازی شد.
وی با
اشاره به مزایای استفاده از این سیستم، گفت: تا پیش از بهره برداری از
این سیستم، فرآیند قبلی بصورت دستی انجام می شد، همچنین اطلاعات مربوط به
فرآیند ارسال تنها در دسترس واحد خدمات خرید بود، اما با راه اندازی این
سیستم علاوه بر بالا رفتن سرعت عملیات، کاهش خطا و هزینه ها؛ امکان ایجاد
پیگیری فرآیند ترخیص به صورت مکانیزه حاصل شد و کلیه مراحل فرآیند نیز توسط
مدیران سازمان و کارکنان مرتبط قابل رهگیری است.
فولاد مبارکه بزرگترین مجتمع صنعتی کشور و بزرگترین تولیدکننده فولاد تخت در خاورمیانه است.
انتهای پیام/م