برخی از ناشران آموزشی از وضعیت غرفه های خود اظهار رضایتمندی کردند و برخی ناراضی بودند.

رضایتمندی و نارضایتی ناشران آموزشی از نمایشگاه کتاب/ غرفه‌هایی که به اندازه داده نشد!
به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ برای آنکه از وضعیت غرفه‌های آموزشی آگاه شوم، سری به این غرفه ها زدم. کتیبه‌های غرفه ها نصب شده بود و فضای کافی برای رفت و آمد مردم در این فضا وجود داشت. به همین دلیل سراغ ناشران کمک آموزشی رفتم.

فیروزه رضایی مسئول غرفه انتشارات گاگو به خبرنگار ما گفت: انتشارات گاگو با 350 عنوان کتاب آموزشی در سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حاضر شد. این کتاب ها سنین مختلف پیش دبستانی تا پیش دانشگاهی را دربرمی گیرند.  
 
وی افزود: 240 متر متراژ درخواستی ما برای حضور در سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران بود؛ اما 200 متر به ما اختصاص دادند. روز اول، مشکلاتی در زمینه برق و اطلاع رسانی داشتیم. آدرس‌ها خیلی دقیق نیست و نمایشگاه بین المللی کتاب تهران قدرت جذب زیادی ندارد. بازدید کننده از آن بسیار کم است. برای دادن غرفه در این دوره نمایشگاه از ما هزینه دریافت کردند.  
 
علی احمدی غرفه دار انتشارات آکادمی زبان ایران نیز گفت: آکادمی زبان ایران با 230 عنوان کتاب در سی امین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حاضر شد. 90 متر متراژ درخواستی ما برای حضور در نمایشگاه کتاب بود اما 60 متر به ما اختصاص دادند. این میران نسبت به سال آینده افزایش یافته است. فعلا میزان بازدید از نمایشگاه کتاب رضایت بخش نیست.

مجتبی اکبری فروشنده غرفه انتشارات پرش نظری متفاوت داشت. وی گفت: انتشارات پرش با بیش از 20 عنوان کتاب در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حاضر شد. نمایشگاه بین المللی کتاب امسال عالی بود. توقعمان این است که میزان بازدید از نمایشگاه کتاب در پنجشنبه و جمعه هفته دوم برگزاری نمایشگاه افزایش یابد. متراژ درخواستی ما 35 تا 40 متر بود و تنها 20 متر به ما اختصاص دادند.
 
 
 
انتهای پیام/
 
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار