هر ایرانی با مهر کردن برگه رأی در روز انتخابات دشمن را از توطئه و نقشه‎هایی که در سر دارد ناامید و مأیوس می کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،آیتالله طبرسی امام جمعه ساری در خطبههای این هفته نماز جمعه مرکز استان یکی از متجلیترین حضورها، شرکت مردم در انتخابات است گفت : کشور برای همه است پس باید همه شرکت گسترده داشته و با مهر کردن برگه رأی و در صندوق گذاشتن دشمن را از توطئه و نقشههایی که در سر دارد ناامید و مأیوس کنیم.

وی با اشاره به اینکه امام راحل، شهدا و مقام معظم رهبری بر شرکت در انتخابات تأکید دارند، افزود: همه باید پای صندوق بیایید، بلکه سیاست سلبی است و دشمن هوس حمله نمی‌کند، وقتی شکوه این صفوف را ببینند، کمر دشمن می‌شکند.

وی گفت: دولت برنامهمحور میخواهیم زیرا همه شعارها داده شد است، کاندیداها باید با آشنایی از وضعیت کشور به درد جامعه رسیدگی و آن را برطرف کنند.

نماینده ولی فقیه در مازندران انتخابات را یک امتحان بزرگ برشمرد و افزود: این امتحان یکی انتخابات مهم پارلمان محلی و دیگری ریاست جمهوری کشوری است.

آیتالله طبرسی افزود: هر دوی این انتخابات مهم است و اگر مانند انتخابات گذشته نمره بیست را بهدست آوردیم مصونیت داریم و شرّ دشمنان کم میشود اگر خدایی ناکرده مسئلهای پیش بیاید دنیا برای ما مسئلهدار میشود.

امام جمعه ساری با بیان اینکه سرنوشت کشور حدود دو هفته بعد با انتخابات تعیین می‌شود، گفت: حکومت ایران بهطور کلی امتیازی که نسبت به حکومتهای مادی دارد این است که بااخلاق است.

وی افزود: در انتخابات مسئله اخلاقمحوری داریم، اگر کاندیدا یا طرفدار آنها بشویم باید اخلاقمدار باشیم اما این مسئله در کشور فراموش شد، اختلاس و تخلف و چیزهای دیگر آمد و اینها باید زدوده شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه دولت برنامهمحور میخواهیم، گفت: همه شعارها داده شد است، کاندیداها باید با آشنایی از وضعیت کشور به درد جامعه رسیدگی و آن را برطرف کنند، برخی جاها منابع و درآمد میخواهد و این منابع باید تأمین و مشکلات حل شود.

آیتالله طبرسی با بیان اینکه شرکت باشکوه در انتخابات مایه دلگرمی و امنیت و مصونیت کشور است، گفت: یکی از متجلیترین حضورها، شرکت مردم در انتخابات است، زیرا کشور برای همه است پس باید همه شرکت گسترده داشته و با مهر کردن برگه رأی و در صندوق گذاشتن دشمن را از توطئه و نقشههایی که در سر دارد ناامید و مأیوس کنیم.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.