نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت:در موضوع پراهمیت انتخابات،مردم سالاری از اهمیت بالایی برخوردار است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛حجت الاسلام و المسلمین خاتمی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر زنجان با اشاره به موضوع پر اهمین انتخابات افزود : در این راستا مردم سالاری از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که معیار جامعه مردم است و در جامعه مردم سالار ،مردم سرنوشت ساز هستند که انتخابات نیز یکی از مسائل سرنوشت ساز جامعه است.

وی با اشاره به 18 اردیبهشت سالروز ولادت حضرت علی‌اکبر (ع) و روز جوان ،افزود : جامعه ما تشکیل شده از جوانانی که سرمایه‌های کشور هستند، جوانانی سالم، دانشمند، ماهر و ولایی که در استان نیز وجود دارند و جزو سرمایه‌های کشور محسوب می‌شوند که لازم است از این نیروهای ولایی آماده در همه عرصه‌ها استفاده شود.

خطیب جمعه زنجان اضافه کرد: روز جهانی صلیب سرخ یکی دیگر از مناسبت‌های پیش رو در هفته جاری است که این نهاد به صورت جهانی فعالیت می‌کند و قبل از پیروزی انقلاب اسلامی شیر و خورشید نام داشت اما پس از انقلاب اسلامی عنوان هلال‌احمر را بر خود در کشور برگزید که با هدف جهانی مقابله با حوادث‌ از جمله سیل، زلزله و غیره مشغول به فعالیت است که خوشبختانه این نهاد در استان زنجان نیز از عملکرد خوبی برخوردار بوده است.

خاتمی افزایش مشارکت مردمی در انتخابات را یک اصل اساسی و مهم برای کشور دانست و خاطر نشان گرد: میزان مشارکت مردمی نشاندهنده علاقه ی ان ها به نظام است.

وی اخلاق مداری را یکی از اولویت های اصلی کاندیدا ها خواند و گفت : خلاق‌مداری یکی از موضوعات مهمی است که کاندیداها باید به آن توجه ویژه داشته باشند و در اولویت همه برنامه‌های خود قرار دهند، چراکه مردم آگاه و فهیم هستند و این موضوعات را به خوبی رصد می‌کنند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.