نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: باید به جوانان مومن، انقلابی و کاردان فضای کار بدهیم، یکی از عرصه‌هایی که باید به اینها اجازه کار داده شود، شورای شهر است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ آیت‌الله اسدالله ایمانی نماینده ولی فقیه در استان فارس در خطبه‌های نماز جمعه گفت: امروز جوانان ما نسبت به جوانان آغاز انقلاب با توجه به ابزار و وسایل انحرافی فراوانی که در اختیارشان گذاشته شده به مراتب هوشیارتر، بیدارتر، پاک‌تر و مصمم‌تر در راه انقلاب ایستاده‌اند البته یک عده افراد خاصی هم هستند که در یک مسیر دیگری قدم بر می‌دارند.
 
امام جمعه شیراز با بیان اینکه باید به جوانان مومن، انقلابی و کاردان فضای کار بدهیم، افزود: باید راه را برایشان باز کنیم تا در جامعه بتوانند کار بکنند، مسئولان باید به اینها فضای کار بدهند، دانشگاه باید به اینها مجال کار بدهد، یکی از عرصه‌هایی که باید به اینها اجازه کار داده شود، شورای شهر است.
 
آیت الله ایمانی ادامه داد: بنده هیچ اظهار نظری درباره احدی نداشتم و ندارم اما یکی از عرصه‌هایی که می‌توانید آینده شهر را تضمین بکنید این است که سراغ جوانان بروید.

وی مسائل مالی و معیشتی مردم را مهمترین موضوع کشور دانست و بیان کرد: در دوران طاغوت مردم به مصرف گرایی تشویق می‌شدند تا اجناس ساخته شده به دست آمریکا و اربابان قدرت در کشور توزیع شود و تولیدی در کار نبود.
 
آیت الله ایمانی گفت: باید قانون صادرات که تار و پود آن در هم پیچیده شده اصلاح شود.
 
امام جمعه شیراز با بیان این که رهبر معظم انقلاب پس از مطالعات فراوان و با نظر کارشناسان مختلف نسخه اقتصاد مقاومتی را برای کشور پیچیده است افزود: باید به امکانات خود و درون کشور نگاه کنیم و سر از بیرون برداریم.
 
وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در روزهای اخیر در سخنانشان به نامزدهای انتخاباتی، آنان را بار‌ها و بار‌ها به تکیه بر نیرو و توان داخلی دعوت کردند، ادامه داد: اگر به مردم تکیه و اعتماد شود مردم پاسخ این اعتماد را بخوبی می‌دهند.
 
آیت الله ایمانی افزود: بسیاری از آسیب‌های اجتماعی مثل طلاق به علت بیکاری است و یادمان نمی‌رود ماجرای عسلویه را که بعد از تحریم‌ها یک مرتبه تمام سرمایه گذاران خارجی کار را ر‌ها کردند و رفتند و مسئولان بدانند این اتفاق قابل تکرار است.

نماینده ولی فقیه در استان فارس با اشاره به شهادت مرزبانان اظهار داشت:  تا کی باید شاهد این مسائل باشیم ؟  تا موقعی که قضایا گرم است عکس‌العمل‌های تند و تیزی از مسئولان ببینیم و بعد که آب‌ها از آسیاب افتاد دیگر خبری نباشد؟
 
وی بیان کرد: مسئولان که می‌دانند آن طرف مرز چه دشمنانی با چه امکاناتی مستقر هستند، باید به مرزبانان وسایل بدهند، چرا باید فرزندان عزیز ما طعمه چند گروهک تروریست ظالم ستمگر شود به گونه‌ای که حتی هنوز یک سرباز اسیر دست آن‌ها است.
 
امام جمعه شیراز با انتقاد از عدم پیگیری مسئولان افزود: هر وقت یک حادثه‌ای پیش می‌آید یک مدتی واکنش نشان می‌دهند اما بعد رها می‌شود، نباید اینگونه باشد باید برای خطوط مرزی امکانات کافی در نظر گرفته شود،  باید با دولتی که این گرفتاری‌ها را برای ما به وجود آورده، برخورد شود.
 
نماینده ولی فقیه در استان فارس تصریح کرد: به چه مناسبت ما بخواهیم با آن‌ها دوستی کنیم در حالی‌که آن‌ها فرزندان ما را می‌کشند؟ چرا باید ما به آن‌ها راه بدهیم و آن‌ها حاضر نباشند دشمنان ما را به ما تحویل بدهند با اینکه پیمان امنیتی هم امضاء کردند.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.