مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری تخصصی و ثبت‌نام بدون آزمون مقطع دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی تمدید شد.

مهلت انتخاب رشته دکتری آزاد تمدید شد
به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از ‎روابط عمومی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی، مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری تخصصی سال 96 و ثبت‌نام بدون آزمون این مقطع در دانشگاه آزاد اسلامی تا 20 اردیبهشت تمدید شد  و داوطلبان مجاز به انتخاب رشته بر اساس کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور می‌توانند متناسب با کد رشته امتحانی خود حداکثر ۴۰ رشته محل را در دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب کنند.

داوطلبان می توانند با مراجعه به سامانه مرکز سنجش و پذیرش به نشانی  www.azmoon.org  ابتدا دفترچه راهنما را از سامانه مذکور دریافت کرده و بعد از  مشاهده و مطالعه دقیق اقدام به خرید کارت اعتباری و  انتخاب رشته کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۱۵:۳۹ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶
باسلام وادب
ایا دانشگاه ازاد مهلت انتخاب رشته راتمدید میکند تابتوانیم انتخاب رشته کنیم ؟
Iran (Islamic Republic of)
الهه
۰۱:۲۵ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶
بنده روز 19 اردیبهشت کارت رو خریدم و همون روز انتخاب رشته کردم اما متاسفانه در مرحله تایید نهایی تایید نمیشد با اینکه مشکلی وجودنداشت، چندین بار این کارو تکرار کردم و از سایت خارج شدم و دوباره مراجعه کردم حتی روز بیستم هم امتحان کردم اما تایید نهایی نشد و رسید 15 کارکتری به من داده نشد، الان من چکار کنم؟؟ هزینه پرداخت شده انتخاب رشته هم انجام نشده کسی هم پاسخگو نیست، چطور ممکنه در زمانی ک تمدید شده تایید نهایی انجام نشه؟؟؟ به کجا میشه مراجعه کرد؟
Iran (Islamic Republic of)
ریحانه
۰۹:۲۱ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶
کارت اعتباری خریدیم اما سایت واسه رشته مترجمی زبان و برق که زیر شاخه اشو میخوام انتخاب کنم باز نمیشه چرا اینجوری شده اگه باز نمیشه چرا پول خرید کارت میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۹ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶
سایت www.azmoon.org باز نمیشه، بررسی شود
هنوز فایل دفترچه دکترا آزاد 96 را دریافت نکردیم و نتونستیم انتخاب رشته باتوجه به کارنامه سنجش برای دکترای آزاد را انجام دهیم
آخرین اخبار