دومین جشنواره ملی هلال ما فردا به میزبانی جمعیت هلال احمر کرمان آغاز به کار می‌کند.

دومین جشنواره فیلم و عکس هلال ما فردا در کرمان به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ امیرعابدین پور دبیر جشنواره هلال ما با اشاره به اینکه این جشنواره اول سال قبل در سطح استانی برگزار شد، از برگزاری این جشنواره در سطح ملی خبرداد.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره 17 اردیبهشت ماه درسالن نمایشگاه‌های بازار موبایل ایران 3آغاز به کار می کند، افزود: این جشنواره به مدت دو روز برگزار خواهد شد.

عابدین پور با بیان اینکه افتتاحیه جشنواره هلال ما یکشنبه 17 اردیبهشت ماه ساعت 11صبح در سالن نمایشگاه های بازار موبایل ایران 3 واقع در بلوار جمهوری کرمان،برگزار می شود، تصریح کرد:این جشنواره  تا ساعت 22میزبان بازدید کنندگان است.

دبیرجشنواره دوم هلال ما با بیان اینکه در این جشنواره اکران فیلم و نمایش عکس های منتخب برنامه ریزی شده است، اظهار کرد: مراسم اختتامیه جشنواره دوشنبه 18 اردیبهشت مصادف با روز جهانی هلال احمر ساعت 20در محل ستاد مرکزی جمعیت هلال احمر (واقع دربلوار شهید صدوقی نرسیده به پل راه آهن ) برگزار می شود.

عابدین پور تصریح کرد: 1317 فیلم وعکس به دبیرخانه جشنواره هلال ما ارسال شده است که نشان گر استقبال بسیار خوب از این رویداد هنری است.

وی با اشاره به اینکه این تعداد فیلم وعکس از سوی 463شرکت کننده از سرتاسر کشور به دبیرخانه ارسال شده است، خاطرنشان کرد:آثار ارسالی توسط هیات  انتخاب و داوری متشکل از آقایان محمداسلامی ،علیرضامهدی زاده ،علی گنج کریمی، مهدی جعفری و امیرعابدین پور بازنگری شد و درنهایت  85 اثر در بخش رقابتی از 17 شهر کشور به بخش پایانی جشنواره راه پیدا کرد.

عابدین پور از اکران فیلم های ارسالی نهایی شده خبرداد وگفت: نمایشگاهی نیز ازعکس های راه یافته به مرحله پایانی جشنواره   در روزها برگزاری جشنواره در بازار موبایل ایران 3 برپا می شود. 

دبیردومین جشنواره هلال ما از دیگربرنامه های این جشنواره رابرگزاری کارگاه تخصصی فیلم سازی و عکاسی دانست.

عابدین پور از همیاری تمامی حامیان و همکاران مشارکت کننده در این رویداد قدردانی کرد وگفت: امید است بتوانیم علاوه بر فرهنگ سازی در راستای موضوعات مورد توجه جشنواره که عموما مسائل مربوط به بشردوستی و توجه به همنوع وصلح دوستی است ، میزبان خوبی برای تمامی هم وطنان عزیز باشیم.

 دومین جشنواره فیلم و عکس هلال باهمکاری خانه ی هنر و فرهنگ کرمان و جمعیت هلال احمراستان کرمان 17 و 18 اردیبهشت ماه در سالن نمایشگاه های بازار موبایل ایران 3 برگزار می شود.

گفتنی است بازدید از این جشنواره برای عموم آزاد است.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار