مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر:

سند مالکیت اراضی، خواسته‌ی به‌حق مردم بومی است

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر گفت: با توجه به تصویب طرح هادی جزیره خارگ قانون ساماندهی مجرای مناسبی جهت خواسته به حق مردم بومی جهت سند مالکیت اراضی تحت تصرف خود است.

سند مالکیت اراضی، خواسته‌ی به‌حق مردم بومی است
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، اصغر پیرهادی در نشست با بخشدار، شهردار و امام جمعه خارک با موضوع رسیدگی به مسائل و مشکلات مربوط به اسناد مالکیت اهالی بخش خارک با بیان اینکه مسوولان محلی و دولتی باید در مقابل مردم پاسخگو باشند و راه‌حل‌های مناسب که مغایرت با قانون نداشته باشد را ارایه کنند، اظهار داشت: در خصوص مطالبات شهرداری از شرکت‌های وزارت نفت مکاتبات متعدد با دیوان محاسبات و سازمان برنامه و بودجه استان انجام گرفته که امیدواریم بتوانیم با ظرفیت واحد اجرای اسناد رسمی کاری قانونی برای رفاه حال مردم خارک انجام دهیم.

وی افزود: با توجه به تصویب طرح هادی جزیره خارگ، قانون ساماندهی، مجرای مناسبی جهت خواسته به حق مردم بومی جهت سند مالکیت اراضی تحت تصرف خود است.

امام جمعه خارگ با اشاره به نقش مقاومت مردم جزیره خارگ تاکید کرد: مردم و کارکنان صنعت نفت در جزیره خارگ با مقاومت خود با وجود هجمه سنگین نظامی دشمن حتی نگذاشتند یک روز صادرات نفت قطع شود.

وی اضافه کرد: جزیره خارگ 34 سال است به عنوان جبهه مقاومت در برابر تمام هجمه‌ها ایستادگی می‌کند و با وجود تحریم‌ها کارکنان صنعت نفت، در تولید و صادرات این ماده خام با همه سختی‌ و مشقت‌ها همچنان فعالیت می‌کنند.
 
انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.