نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: مردم در انتخابات دقت کنند وبهترین ها نامزدها را انتخاب کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛نماینده ولی فقیه در استان مرکزی  در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه اراک  از مردم خواست با دقت  در نامزدهای انتخاباتی بهترین هارا انتخاب کنند .
 
آیت الله دری با اشاره به اینکه نامزدها در شیوه تبلیغات کمبودها و مشکلات را تبیین و عملکردشان را در حوزه های مختلف تشریح کنندافزود :ملت در انتخاب  نامزدهای انتخاباتی  حساب شده عمل کنند و فردی  که هدف او خدمتگزاری است را انتخاب کنند.
 
امام جمعه اراک  اضافه کرد: حضور مردم در پای صندوق های رای موجب ناامیدی دشمنان می شود و این حضور نشان دهنده دفاع از آرمان های نظام و انقلاب است.
 
وی با  تسلیت به خانواده های داغدار حادثه   معدن یورت گلستان گفت : همه مسئولان باید با برنامه ریزی از بروز اینگونه حوادث پیشگیری کنند.
 
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی   به اهمیت اشتغال، سرمایه گذاری وآموزش ،هم اشاره کردو   استان مرکزی را دارای ظرفیت بالا در حوزه های مختلف دانست.
 
  روز میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان ، روز جهانی صلیب سرخ ، روز جهانی تالاسمی و میلاد با سعادت حضرت مهدی (عج) روز مستضعفان و روز سربازان گمنام دیگر موضوعات خطبه های نماز جمعه اراک بود.
 
انتهای پیام /ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.