استاندار همدان از افتتاح سه بیمارستان در استان طی روزهای آینده خبر داد.

افتتاح سه بیمارستان در همدان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ استاندار همدان در نشست مشترک هیات‌های امناء کلان منطقه 3 آمایش کشور

با اشاره به پروژه‌های اجرا شده در حوزه سلامت گفت: من باید با صدای بلند از اقدامات بی‌سابقه وزارت بهداشت و دکتر هاشمی تشکر کنم.

استاندار همدان به پروژه‌های قابل افتتاح در سفر روزهای آتی رییس جمهور به همدان اشاره کرد و گفت: حداقل سه بیمارستان در روزهای آینده افتتاح می‌شود و سه بیمارستان دیگر نیز در ماه‌های آینده افتتاح می‌شود.

وی به افتتاح راه آهن با حضور رییس جمهور اشاره کرد و گفت: این راه آهن از مصوبات سفر مقام معظم رهبری در سال 83 به همدان بود

نیکبخت با بیان اینکه ما مدیون وزیر و همکاران وی و دکتر موسوی بهار برای خدمات ارائه شده هستیم، اظهار کرد: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به قدری کاری و توانمند هستند که در کنار وی نمیتوان کار نکرد.

استاندار همدان به دستاوردهای برجام اشاره داشت و ابراز امیدواری کرد که در فضای انتخاباتی فعلی اخلاق، محور اصلی صحبت‌های مطرح شده باشد و امید می‌رود مردم در روز انتخابات به اقدامات مختلفی که در حوزه‌های مختلف از جمله سلامت و در راستای توسعه و پیشرفت کشور انجام شد، پاسخ خوبی دهند.

وی با قدردانی از دکتر موهبتی و دکتر موسوی بهار برای پیگیری‌های انجام شده گفت: دکتر هاشمی منشا خدمات بسیاری بودند که کشور سالیان سال می‌تواند از حضور ارزشمند ایشان بهره‌مند شود.

انتهای پیام/ ش

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.