معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تاکید کرد: باید مراقب باشیم به بهانه تبلیغات انتخابات دستاوردهای نظام را زیر سوال نبریم.

نظام مبتنی بر رای، یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی بوده است
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند صبح شنبه در نشست شورای اداری شبانکاره با بیان اینکه مردم بهترین مرجع برای انتخاب اولویت بندی در کارها و پروژه ها هستند، اظهار داشت: نشست‌های توسعه بخش از ابتدای دولت تدبیر و امید در سطح استان بوشهر برگزار شده است و صحبت و پیشنهادهای افراد در این نشست‌ها باعث خروجی برنامه‌های خوبی در استان شده و برخی دیگر نیز در حال تبدیل شدن به عمل است.

وی به حساسیت و اهمیت انتخابات پیش‌رو اشاره کرد و افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران در دولت‌ها کارهای ارزشمندی صورت گرفته که باید مراقب باشیم به بهانه تبلیغات انتخابات دستاوردهای نظام را زیر سوال نبریم، یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی نظام مبتنی بر رای بوده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با تاکید بر اینکه تا قبل از تجمیع انتخابات به طور میانگین سالانه یک انتخابات در کشور برگزار می‌شد، بیان کرد: امروز افتخار می کنیم که از شخص دوم نظام تا مدیریت‌های محلی و منطقه‌ای با رای مردم انتخاب می شوند.

وی با اشاره به صحبت‌های رهبر معظم انقلاب در خصوص انتخابات اظهار داشت: انتخابات مایه آبرو، عزت و سربلندی کشور و یکی از مهمترین رویدادها در نظام جمهوری اسلامی است.

معاون استاندار بوشهر خطاب به کاندیدا و حامیان آنان گفت: در زمان تبلیغات نباید کلامی را بیان کنیم که موجب به چالش کشیده شدن امنیت شود و باید اخلاق اسلامی را سرلوحه فعالیت های انتخاباتی قرار دهیم.

انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.