بازیکنان جدید پرسپولیس بنا به دلایلی امروز نمی توانند قراردادشان را با این باشگاه منعقد کنند.

بمب های پرسپولیس امروز نمی ترکندبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ سرخپوشان پایتخت قبل از پایان فصل شانزدهم با شجاع خلیل زاده، گادوین منشا و سعید آقایی به توافقات نهایی رسیدند و حتی قرارداد داخلی با این بازیکنان بستند.

طبق برنامه قرار بود خلیل زاده و منشا برای عقد قرارداد با سرخپوشان پایتخت امروز به محل باشگاه بروند اما به علت سفر طاهری به خارج از تهران عقد قرارداد این 2 بازیکن به تعویق افتاد. 

گفته می شود منشا و خلیل زاده در روزهای آینده برای عقد قرارداد به باشگاه پرسپولیس می روند. همچنین این دو بازیکن قرار است روز دوشنبه با حضور در ورزشگاه آزادی نظاره گر بازی پرسپولیس برابر الوحده امارات باشند. 

سعید آقایی  هم باید از باشگاه گسترش فولاد رضایت نامه بگیرد تا بتواند قراردادش را با پرسپولیس نهایی کند چراکه این بازیکن توافقی به تراکتورسازی رفته بود.

پندار خمارلو مدیر رسانه ای باشگاه پرسپولیس ضمن تایید این مطلب گفت: باشگاه با چند بازیکن قرارداد داخلی بسته است و قرار بود این بازیکنان امروز به باشگاه بیایند تا قراردادشان را نهایی کنند که این موضوع به علت سفر طاهری منتفی شد و در روزهای آینده رخ می دهد. 

به هر حال باید دید مسئولان پرسپولیس چه زمانی می توانند بمب های نقل و انتقالاتی خود را بترکانند؟!

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار