رییس بیمارستان دکتر «محمد کرمانشاهی» از مراجعه روزانه حدود دو هزار بیمار سرپایی و بستری به این بیمارستان خبر داد.

  به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛هوشنگ امیریان با بیان اینکه  عمده مراجعان بیمارستان، کودکان و نوجوانان هستند گفت: علاوه بر بیماران استان، بیمارانی نیز از استان‌های همجوار و نیز کشور عراق به این بیمارستان مراجعه می‌کنند.

وی یکی دیگر از مشکلات این بیمارستان را عدم وجود "همراه‌سرا" عنوان کرد و افزود: این امر موجب شده بسیاری همراهان بیماران بویژه آنها که از شهرستان‌های دور می‌آیند، سرگردان شوند.

وی افزود: خوشبختانه هم اکنون ساخت یک همراه سرای چهار طبقه برای بیمارستان در دستور کار قرار گرفته که پیش بینی می‌شود اواسط تابستان امسال به بهره‌برداری برسد.

رییس بیمارستان دکتر «محمد کرمانشاهی» کرمانشاه با بیان اینکه این بیمارستان 350 تخته است، گفت: در حال حاضر توسعه بخش‌هایی از بیمارستان از جمله بخش‌های ICU و PICU را در دستور کار داریم.

وی از افتتاح بخش روانپزشکی کودکان و نوجوانان در این بیمارستان خبر داد و اظهار کرد: بیمارستان فارابی بیمارستان مرجعی در این زمینه است، اما برخی کودکان و بویژه نوجوانان به خاطر شرایط گذشته این بیمارستان حاضر به رفتن آنجا نیستند و به همین علت این بخش را در بیمارستان افتتاح کردیم تا کودکان و نوجوانان با آسودگی خاطر به روانپزشک مراجعه کنند.

امیریان همچنین از راه اندازی تعدادی تخت جهت ترک وابستگی به مواد برای کودکان و نوجوانان در این بیمارستان خبر داد و اظهار کرد: بیماران این بخش از طریق مراجع قضایی به ما معرفی می‌شوند.
 
انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.