مسئول بسیج سازندگی و اقتصاد مقاومتی سپاه بیت المقدس کردستان از ایجاد 3400شغل در کردستان خبرداد و گفت: انجام این مهم با هدف اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی دراستان کردستان صورت می گیرد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛ ؛رضا ولی بیگی مسئول بسیج سازندگی و اقتصاد مقاومتی سپاه بیت المقدس کردستان را یکی از اولویت های مهم بسیج سازندگی در راستای حمایت از بخش تولید و کمک رسانی به مناطق محروم دانست.

به گفته وی از سال ۸۸ تاکنون با اعتبار ۵۸۵ میلیارد ریال، چهار هزار و ۳۲ پروژه محرومیت زدایی، سازندگی و جهادی در استان اجرا شده است.

ولی بیگی به تسهیلات پرداخت شده به متقاضیان اشاره کرد و گفت: از سال ۹۲ تاکنون بیش از ۲۲۰ میلیارد ریال تسهیلات برای ایجاد شغل های مختلف در راستای اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی تخصیص یافته است.

ولی بیگی با بیان اینکه بسیج سازندگی متناسب با ظرفیت های هر شهر و منطقه از حوزه تولید حمایت می کند، افزود: با این میزان تسهیلات ۲ هزار واحد کارگاه کوچک ایجاد شد و اشتغالزایی برای سه هزار و ۴۰۰نفر فراهم شده است

به گفته وی در فعالیت های جهادی ۱۴ هزار نفر جهادگر بومی در ۱۵۰ گروه و یک هزار و ۹۵۰ نفر جهادگر غیر بومی در استان مشغول فعالیت هستند.

انتهای پیام/ م ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.