رئیس هیات دو و میدانی استان کرمانشاه از کسب یک مقام دومی و یک عنوان سومی توسط دو و میدانی کاران استان در رقابت های قهرمانی جوانان کشور خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛حمیدرضا فردین پور اظهار کرد: رقابت های دو و میدانی قهرمانی جوانان کشور با حضور 145 ورزشکار به میزبانی شهر سنندج در ماده های مختلف برگزار شد.

وی افزود: در این رقابت ها و در ماده 110 متر با مانع علی قنبری دونده کرمانشاهی با ثبت زمان 14 ثانیه و 88 صدم ثانیه عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد.

فردین پور یادآوری کرد: این دونده کرمانشاهی در حالی از رسیدن به مقام قهرمانی بازماند که اختلافش با نفر اول تنها 17 صدم ثانیه بود.

رئیس هیات دو و میدانی کرمانشاه همچنین با اشاره به رقابت ماده 800 متر گفت: در این بخش پویا احمدی با زمان 2 دقیقه و چهار ثانیه و 83 صدم ثانیه از خط پایان عبور کرد و بر سکوی سوم ایستاد.

وی یادآوری کرد: در این ماده ورزشکاران سیستان و بلوچستان و خوزستان به ترتیب اول و دوم شدند مسابقات بخش بزرگسالان نیز قبل از رقابت بخش جوانان برگزار و طی آن دوندگان کرمانشاهی صاحب یک مقام قهرمانی، 2 عنوان نایب قهرمانی و یک مقام سومی شدند.
 
انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.