بیش از ۲ هزار نفر روز گذشته در پیاده روی خانوادگی روستای سمسکنده علیای بخش مرکزی شهرستان ساری شرکت کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،حسین تندرو رئیس شورای اسلامی روستای سمسکنده علیای شهرستان ساری گفت: پیاده روی خانوادگی برای هفتمین دوره است که در این روستا برگزار میشود و امسال بیش از ۲ هزار نفر از اهالی این روستا و مهمانان شرکت کردند.

وی با بیان اینکه هفت شهید والا مقام بالاترین افتخار روستای سمسکنده علیا هستند از مردم خواست در این دوره از انتخابات حضور گسترده داشته باشند تا به دشمنان فرصت دخالت در سرنوشت کشور را ندهند و پشتیبان انقلاب و نظام باشند.

تندرو هدف از برگزاری این همایش پیاده روی را ایجاد روحیه ورزشی ، شادی و نشاط و سلامت بیشتر در میان اهالی این روستا بیان کرد و گفت : بیشتر اهالی این روستا ورزشکار هستند و جوانان و نوجوانان این روستا در رده های جهانی و آسیایی ، کشوری و شهرستانی افتخار آفرین هستند.

جایزه ویژه این همایش بزرگ به رضا تیره جوان معلول ورزشکار این روستا، که به دلیل تأخیر در برگزاری این همایش هر روز پیگیر برگزاری این مراسم بود اهداء شد.

مولودی خوانی به مناسبت ایام شعبانیه ، قدر دانی از دو تن از آتش نشانان سازمان آتش نشانی شهرستان ساری به یاد شهدای آتش نشان حادثه ساختمان پلاسکو تهران با اهدای جوایز و اهدای جوایز به شرکت کنندگان از دیگر برنامه های این همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در روستای سمسکنده علیا بود.

روستای سمسکنده علیا در حال حاضر هزار و ۱۵ خانوار و ۴ هزارو ۲۶۲ نفر جمعیت دارد.


برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در روستای سمسکنده علیا ساری +تصاویر



برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در روستای سمسکنده علیا ساری +تصاویر

انتهای پیام /آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
..
۱۴:۲۰ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷
اوففف مردم از خستگی