اردبیل؛

بهره مندی 33 روستا از نعمت آب شرب سالم در شهرستان نیر

فرماندار شهرستان نیر گفت: با اتمام دو مجتمع آبرسانی 33روستا از نعمت آب شرب سالم در این شهرستان بهرمند خواهند شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مهدی احمدی با حضور در روستاهای کریق بزرگ، سعید خانلو، دگمه داغیل، قوناقیران و جلوگیر از توابع بخش مرکزی نیر در جریان بررسی مسائل و مشکلات این روستاها گفت: با اتمام دو مجتمع آبرسانی شهید محمدزاده و دورسونخواجه 33 روستای شهرستان از نعمت آب شرب سالم بهره مند خواهند شد.

وی افزود: برای اجرای این دو مجتمع اعتباری بالغ بر 9 میلیارد تومان هزینه شده است .

فرماندار شهرستان نیر از اجرای فاضلاب دو روستای دیمان و علی آباد هم خبر داد و گفت: برای اجرای این پروژه اعتباری بالغ بر 300 میلیون تومان اختصاص یافته است.

احمدی از اجرای عملیات زیر سازی و آسفالت راه ارتباطی 3 روستای شهرستان خبر داد و گفت: در حال حاضر پروژه بهسازی سه روستای خادملو ، سقزچی و اباذر در حال اجراست و به محض اتمام زیرسازی روکش آسفالت خواهند شد.

وی از اجرای طرح هادی سه روستای شهرستان هم خبر داد و افزود: علاوه بر اجرای طرح هادی سه روستا عملیات شن ریزی هشت روستا نیز در دست اجراست.

فرماندار شهرستان نیر از بازنگری طرح هادی چهار روستای شهرستان هم خبر داد و تصریح کرد: تاکنون آلبوم طرح هادی 85 روستای شهرستان تهیه شده و چهار روستای دیگر در دست مطالعه است.

احمدی از اجرای پروژه راه ارتباطی کریق به آرموداق خبر داد و گفت: طول مسیر خاکی این راه 20 کیلومتر می باشد که 8 کیلومتر آن در حوزه استحفاظی شهرستان نیر است و تاکنون از سمت شهرستان نیر 5 کیلومتر با پیمانکار عقد قرارداد شده و 2/5کیلومتر آن آماده آسفالت است.

وی افزود: قرار داد آسفالت 5 کیلومتر این مسیر هم با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 300 میلیون تومان با پیمانکار بسته شده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.