آزمون پیشرفت تحصیلی برای یک هزار دانش آموز کرمانشاهی عضو انجمن دانش آموزان کرمانشاه به صورت رایگان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه مدیرعامل موسسه علمی آینده سازان کشور با حضور در کرمانشاه از روند برگزاری آزمون پیشرفت تحصیلی که ۱۴ اردیبهشت‌ماه همزمان با سراسر کشور در سطح استان برگزار شد، بازدید به عمل آورد.

آزمون پیشرفت تحصیلی با عنوان آمادگی ویژه امتحانات نیم سال دوم برای یک‌هزار نفر از دانش‌آموزان عضو انجمن اسلامی مدارس متوسطه اول و دوم استان همزمان با سراسر کشور به صورت رایگان برگزار شد.

هدف از برگزاری این آزمون، آماده‌سازی برای امتحانات پایان ترم، تشخیص میزان تسلط بر مباحث درسی، تشخیص نقایص یادگیری و ارایه راهکار مناسب براساس استفاده از تکنیک تحلیل مشق در طراحی سوالات است.

آزمون پیشرفت تحصیلی با عنوان آمادگی برای امتحانات نیم سال دوم برای اعضای گروه، سرگروه و هیأت مرکزی انجمن‌های اسلامی مدارس و سایر دانش‌آموزان برای پایه‌های تحصیلی هشتم، نهم، دهم و سوم متوسطه شاخه نظری به صورت رایگان و هماهنگ رأس ساعت ۹ صبح در مرکز استان و یازده شهرستان برگزار شد.

در حاشیه این بازدید ارشاد استعدادی مدیرعامل موسسه علمی آینده‌سازان با اعضای قرارگاه‌های دانش‌آموزی خواهران دیدار و گفت‌وگو کرد.


انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.