کاپیتان سابق تیم فوتبال سایپا تهران گفت: با توجه به شرایط حساس تیم سایپا در جدول لیگ درخواست کردم مراسم خداحافظی ام در روز بازی با ماشین سازی برگزار نشود.

ابراهیم صادقی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره دلیل برگزار نشدن مراسم خداحافظی اش در دیدار سایپا و ماشین سازی بیان کرد: باشگاه سایپا قصد داشت این مراسم را برگزار کند و حتی تی شرت هایی را با تصویر من آماده کرده بود تا بازیکنان با آن ها وارد زمین شوند اما با توجه به اهمیت بازی با ماشین سازی و شرایط تیم ما در جدول، خودم از مسئولان باشگاه درخواست کردم دست کم پیش از دیدار با ماشین سازی چنین مراسمی برگزار نشود چراکه نمی خواستم تمرکز کادرفنی سایپا و هم تیمی هایم به هم بریزد.

وی افزود: پس از بازی هم شرایط برای برگزاری مراسم خداحافظی فراهم نشد. با این وجود خدا را شاکرم که سایپا در لیگ برتر ماند تا تلخی خداحافظی برای من بیشتر نشود.

صادقی درمورد اینکه چرا در بازی خداحافظی اش به میدان نرفت، تصریح کرد: از این موضوع واقعا ناراحتم و انتظار داشتم در روز خداحافظی ام دست کم 5 دقیقه برای سایپا به میدان بروم. کادرفنی سایپا از وضعیت آمادگی ام اطلاع کافی دارند و می توانستند مقابل ماشین سازی به من فرصت بازی بدهند. با این وجود به تصمیم حسین فرکی احترام می گذارم.

نارنجی وفادار درباره احتمال حضورش در کادرفنی سایپا بیان کرد: صحبت هایی در این باره انجام شده است اما هیچ چیز قطعی نیست. خوشحال می شوم تجاربم را در اختیار جوانان سایپا قرار بدهم اما باید شرایط حضورم در کادرفنی فراهم شود.

وی درباره هم زمانی خداحافظی اش با وداع آرش برهانی،  رضا عنایتی و هادی عقیلی اظهار داشت: آن ها بازیکنان بزرگی هستند که سابقه حضور در تیم های پرطرفدار را دارند. تجربه بازی های ملی و محبوبیت برهانی، عنایتی و عقیلی هم از من بیشتر است. همه می دانند سایپا تیم کم طرفداری است و تنها اقوام بازیکنان و کارمندان شرکت سایپا برای حمایت از تیم ما به ورزشگاه می آیند. با این حال همین که مردم از من به عنوان فردی وفادار یاد میکنند براین ارزش زیادی دارد.

صادقی درباره پیام هایی که بازیکنانی چون علی دایی، جواد نکونام، سید جلال حسینی و مسعود شجاعی به دنبال خداحافظی وی از فوتبال فرستاده اند، گفت: این عزیزان به من لطف دارند. افتخار می کنم در طول دوران بازی خود کنار ستارگانی چون دایی، شجاعی، نکونام، سید جلال و بازیکنان جوان سایپا بازی کرده ام.

کاپیتان سابق تیم فوتبال سایپا در پایان خاطرنشان کرد: باور کنید این چند روز پس از دیدار با ماشین سازی به من بسیار سخت گذشته است. 25 سال در فوتبال حضور داشتم  و از اولین روزی که برای یک تیم نوجوانان در کرج به میدان رفتم تا همین بازی با ماشین سازی، خاطرات زیادی دارم. با این وجود باید با این واقعیت کنار آمد و مسبر جدیدی از زندگی را آغاز کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار