رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: از مسائل مهم ترویج امید و نشاط در جامعه، توجه به محیط زیست و طبیعت کشور است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، معصومه ابتکار در برنامه تجلیل از جوانان موفق استان اردبیل که در مجتمع فرهنگی و هنری فدک شهرستان اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: جوانان مایه امید و سرمایه هر کشوری هستند و باید در حوزه‌های مختلف از حضور و انرژی جوانان بهره برد.

وی افزود: استان اردبیل از نظر فرهنگی، تاریخی و زیست محیطی از سرمایه‌های متعددی برخوردار بوده و با بهره‌گیری صحیح از این نعمات و سرمایه‌ها تحرک و نشاط بیشتری محقق خواهد شد.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست تصریح کرد: جوانان به استعدادهایی که خدا داده امید زیادی داشته و با هنر و توان و انرژی خود می‌توانند تحولات مثبتی را در جامعه ایجاد کنند.

ابتکار خاطرنشان کرد: از مسائل مهم ترویج امید و نشاط در جامعه، توجه به محیط زیست و طبیعت بوده و بدون شک ترویج این فرهنگ از عناصر ارزشمند تحقق امید در اجتماع محسوب خواهد شد.

وی بیان کرد: نسل امروزی بایستی از مراتع، تالاب، طبیعت و گیاهان به نحوی استفاده کنند که حقوق نسل‌های آینده ضایع و تباه نگردد و فرزندان و آیندگان نیز قادر به استفاده از نعمات الهی باشند.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: پاک‌سازی‌های انجام‌شده جاده‌ها و طبیعت استان اردبیل قابل تقدیر بوده و می‌توان از این استان را به عنوان یکی از پاک‌ترین استان‌های کشور یاد کرد.

ابتکار ادامه داد: در حال حاضر تشکل‌های دانشجویی و دانش‌آموزی، در زمینه دستیابی به اهداف زیست محیطی کشور نقش داشته و این موضوع بسیار امیدوارکننده و مثبت ارزیابی می‌شود.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.