وزارت کشور مصر اعلام کرد دو فرد مسلح مظنون به همکاری با گروه های افراط گرا، در تبادل آتش با نیروهای امنیتی مصر کشته شدند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از رویترز، وزارت کشور مصر با انتشار بیانیه ای اعلام کرد دو فرد مسلح که احتمالا با گروه های افراط گرا همکاری می کردند، در تبادل آتش با نیروهای امنیتی مصر در شمال قاهره پایتخت این کشور کشته شدند.

در بیانیه وزارت کشور مصر آمده است: این دو نفر که 25 و 44 سال داشتند مسئول ساخت و انتقال مواد منفجره برای گروه های مسلح وابسته به جنبش اخوان المسلمین بودند.

طبق بیانیه وزارت کشور مصر این دو نفر برای گروه های مسلح «لواء الثوار حسم» که مسئولیت حمله خونین دوشنبه گذشته به سه مامور پلیس در قاهره را بر عهده گرفتند، کار می کردند.

پس از این که محمد مرسی، برخاسته از جنبش اخوان المسلمین، توسط عبدالفتاح السیسی از قدرت برکنار شد، این جنبش آماج حملات و سرکوب های خونین قرار گرفت و صدها تن از طرفداران و تظاهرکنندگان حامی محمد مرسی توسط نیروهای نظامی و پلیس مصر کشته، ­هزاران تن از هواداران این جنبش و تقریبا تمام سران و مسئولان بلندپایه آن از جمله محمد مرسی زندانی شدند


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار