معاون عمرانی فرماندار کوهبنان گفت: با توجه به احتمال بارش‌های رگباری، مردم از حضور در بستر و حاشیه‌ رودخانه‌های فصلی شهرستان خودداری کنند .

مردم و دامداران در حاشیه رودخانه‌های کوهبنان قرار نگیرند به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محسن ایزدی معاون عمرانی فرماندار کوهبنان  بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در پی ناپایداری‌های جوی چند روز گذشته در کوهبنان و بارش باران پراکنده در برخی نقاط اظهار داشت: بر اساس هشدارهای واصله طی امروز و فردا در ساعات بعدازظهر احتمال بارش‌های رگباری پراکنده در شهرستان وجود دارد.

معاون عمرانی فرماندار کوهبنان ادامه داد: دستگاه‌های عضو ستاد بحران باید آمادگی کامل با تجهیزات امدادی را داشته باشند تا در موقع بحران با کمترین مشکل و دغدغه مواجه باشیم.

وی تاکید کرد: دامداران شهرستان از حضور در بستر و حاشیه‌ رودخانه‌های فصلی خودداری کنند تا در صورت جاری شدن سیل خسارتی نداشته باشیم.

ایزدی خاطرنشان کرد: ستاد مدیریت بحران کوهبنان از روز گذشته با تمام نیروهای امدادی و تجهیزات خودرویی به صورت آماده‌باش کامل درآمده و با برگزاری نشست ویژه مسائل را رصد می‌کنند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار