معاون رییس جمهور و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور در جشنواره نشاط وامید در ارومیه گفت: جوانان سرمایه های ارزشمند نظام جمهوری اسلامی هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ معاون رییس جمهور و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور در جشنواره بزرگ نشاط و امید جوانان که به مناسبت هفته جوان در سالن دو هزار نفری شهید باکری ارومیه برگزار شد، با تبریک هفته جوان به همه جوانان بخصوص جوانان استان ابراز امیدواری کرد که جوانان با شور و نشاط خود در سایه تلاش و کوشش پله های ترقی را به خوبی طی کرده و آن طور که شایسته است به مردم و میهن اسلامی خدمت کنند.

جمشید انصاری افزود : جوانان ما سرمایه های ارزشمند نظام جمهوری اسلامی هستند و کشور ما به دلیل داشتن قشر عظیمی از جمعیت جوان به عنوان پتانسیل انسانی می تواند افق های ترقی و پیشرفت را خیلی سریعتر و بهتر از کشورهایی که فاقد این پتانسیل ارزشمند هستند طی کنند .

وی شور، نشاط ، امید به آینده ، ابتکار و نوآوری را از خصوصیات بارز دوران جوانی عنوان نمود و اظهار داشت : جوانان ما در کشورمان با توجه به برنامه هایی که در کشور انجام میشود و اقداماتی که دولت ها انجام می دهند می توانند از دوران ارزشمند جوانی خود بیشتر استفاده ببرند .

معاون رییس جمهور و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور همچنین اضافه کرد : ما می توانیم با تربیت درست و مدیریت شایسته جوانان را به عنوان آینده سازان ، مدیران آینده و کارشناسان متخصص تربیت کنیم تا بدین وسیله بنیه آینده کشور تقویت شود و این خود از مهمترین وظایف و مسئولیت های دولت به شمار می رود .

انصاری همچنین در بخش دیگری از سخنان خود به انتخابات پیش رو اشاره نمود و از همه مردم علی الخصوص جوانان برای حضور گسترده و پرشور در این انتخابات دعوت نمود .

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۴ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶
با حلواحلوا گفتن دهن نمي شود