کوپ های انتظامی کرمانشاه به دستگاه های ورزشی مجهز شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛رئیس اداره تربیت بدنی فرماندهی انتظامی استان از تجهیز کلانتری ها و پاسگاه های انتظامی استان با دستگاه های ورزشی خبر داد و گفت: ارتقای سطح آمادگی رزمی و عملیاتی کارکنان، متأثر از توجه به مقوله ورزش است.
 سرهنگ "ایرج علیمرادی" گفت: پرداختن به بحث ورزش یکی از اولویت های سازمانی نیروهای مسلح از جمله ناجا است و بر همین اساس نیروهای نظامی طی هفته، روزهای مشخصی را به فعالیت های ورزشی اختصاص داده اند.
وی افزود: انجام فعالیت های ورزشی می بایست کاربردی و مطابق نیازهای مأموریتی کارکنان باشد تا موجب موفقیت در انجام عملیات های پلیسی گردد.
این مقام انتظامی ادامه داد: باید استقامت جسمی و بدنی در انجام مأموریت های نیروی انتظامی مورد توجه باشد و کارکنان این مجموعه بتوانند همواره آمادگی لازم را برای هرگونه اقدامات عملیاتی داشته باشند.
سرهنگ علیمرادی عنوان کرد: اداره تربتی بدنی انتظامی استان جهت پوشاندن جامه عمل به این مهم، اقدام به خریداری دستگاه های ورزشی کرد تا سالن های کلانتری ها و پاسگاه های انتظامی شهرستان ها از این امکانات بهره مند شوند.
وی در پایان یادآور شد: کارکنان نیروی انتظامی با برخورداری از روحیه نشاط و تعالی، بهتر و بیشتر به وظایف خود خواهند پرداخت و تمام تلاش خود را بکار می گیرند تا جامعه امنی را برای شهروندان قانونمدار فراهم کنند.
 
انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.