جالب ترین پارکینگ دوچرخه در ژاپن+ فیلم

شهروندان این کشور کوهستانی روش های خلاقانه و خاصی را در زندگی روزانه خود پیش گرفته اند.

ژاپنی ها چه فکری برای این همه دوچرخه کرده اند؟+ فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ 128میلیون نفر جمعیت ساکن کشور ژاپن زندگی جالب توجهی دارند؛ تغذیه متفاوت دریایی، سیستم آموزشی ویژه و سیستم حمل و نقل عمومی سالم تنها بخشی از مقررات جالب و مفید اجرایی مردمان سرزمین آفتاب است.
 
15 درصد از رفت و آمد ژاپنی ها با دوچرخه انجام می گیرد، دوچرخه هایی که مردم را به نزدیکی مترو یا محل کار رسانده و براحتی قابل حمل ونقل است. بر اساس آمار بیش از 10 میلیون دوچرخه در این کشور وجود دارد. 
 
 بدیهی است که حجم بالای جمعیت و حضور بیش از اندازه این وسیله نیازمند تمهیدات خاص و ویژه در مدیریت کلان شهرهایی مانند توکیو است. پارکینگ های مکانیزه زیرزمینی ساخته شده در این شهر تکنولوژی پیشرفته و ساده ای است که به عنوان یک راه کار برای حل این معضل در نظر گرفته شده است.
 
 سازه زیرزمینی استوانه ای که توسط شرکت مهندسی  Giken Seisakusho و با ظرفیت پذیرش  756 دوچرخه طراحی شده است. پس از ورود دوچرخه به داخل آن و انتقال از طریق آسانسور نصب شده عملیات انتقال در آن به راحتی انجام می پذیرد. با صرف 15 دلار در عرض 13 ثانیه دوچرخه شما در محل مورد نظر جا داده شده و بطور مکانیزه پارک می شود.
 
 
برای دانلود اینجا کلیک کنید
 
 
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.