704 نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان رامسرسال گذشته از خدمات آموزش خانواده بهره مند شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، پرویز سرایی مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان رامسر گفت: تلاش برای رشد و اعتلای فرهنگ اصیل اسلامی در میان خانواده های موردحمایت ازمحورهای اساسی فعالیتهای فرهنگی کمیته امداد است.

وی با بیان اینکه کمیته امداد به مددجویان خدمات فرهنگی ارائه می دهد، افزود: سال گذشته 704نفر از مددجویان زیر پوشش این نهاد ،در این شهرستان از خدمات آموزش خانواده بهره مند شدند.

سرایی گفت: خدمات آموزش خانواده در بخش هایی مانند بهداشتی، تنظيم خانواده، سوادآموزی، احكام و آموزش های قبل از ازدواج به مددجویان ارائه شد.

مدیر کمیته امداد شهرستان رامسر گفت: هدف از ارائه خدمات آموزش خانواده ها، اصلاح سبک زندگی و اندیشه در جامعه هدف، تقویت ایمان و اعتقاد به مبانی اسلام و بسط بینش الهی براساس آموزه‌های دینی، تحکیم و بالندگی نهاد خانواده و مصونیت ‌بخشی در مقابل عوامل بروز آشفتگی و گسستگی، تقویت احساس کرامت اجتماعی و برانگیختن عزت نفس بوده است.

سرایی افزود: سال گذشته 585 نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد ،دراین شهرستان از مشاوره و راهنمایی فردی وگروهی بهره مند شدند.

وی هدف از برگزاری جلسات مشاوره را کاهش آسیب های اجتماعی و سعی در بهبود سلامت روانی مدد جویان تحت حمایت بیان کرد و افزود: خدمات مشاوره وراهنمایی گروهی به دانش آموزان،دانشجویان ،همسران جوان،سالمندان و زنان سرپرست خانوار ارائه شد.

وی با بیان اینکه 198 نفر دانش آموز و دانشجو در رامسر تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند گفت: خدمات فرهنگی آموزشی به دانشجویان و دانش اموزان و تامین شهریه دانشجویان از جمله خدماتی است که به این افراد ارائه داده می شود.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.