سامانه شبکه دسترسی بر پایه فیبر نوری موسوم به اف تی تی اچ در گیلان راه اندازی می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ مدیرعامل شرکت مخابرات گیلان در دیدار با مدیر کل صدا و سیمای مرکز استان گفت: سامانه شبکه دسترسی بر پایه فیبر نوری در گیلان موسوم به اف تی تی اچ در 6 ماه نخست امسال در گیلان راه اندازی می شود.
 
رسول آمویی افزود: با اجرای این طرح در مرحله اول تکنولوژی جدید فیبرنوری در اختیار واحدها، سازمان ها و نهادها اقتصادی قرار داده خواهد شد.
 
وی با بیان اینکه در مرحله بعد همه شهروندان می توانند از خدمات سامانه شبکه دسترسی بر پایه فیبرنوری بهره مند شوند، اظهار داشت: این سامانه ارتباطی تا پایان 6 ماه اول امسال به بهره برداری خواهد رسید.
 
 
مدیرعامل شرکت مخابرات گیلان گفت: بیشتر شدن سرعت اینترنت، تلفن تصویری، پخش برنامه‌های زنده تلویزیونی با کیفیت  HD امکان آموزش از راه از جمله خدمات و مزایای سامانه شبکه دسترسی بر پایه فیبر نوری در گیلان موسوم اف تی تی اچ است.
 
آمویی همچنین از راه اندازی 600 سایت ام تری جی و فورجی تلفن همراه در سال گذشته خبر داد و افزود: تا پایان شهریور امسال 40 سایت دیگر راه اندازی خواهد شد.
 
مدیرکل صدا وسیمای مرگز گیلان گفت: با توجه سرعت پیشرفت رسانه ها باید از تکنولوژی های نوین برای پخش برنامه های تلویزیونی استفاده کرد تا متقاضیان و شهروندان از  برنامه های شبکه های ملی بین المللی با کیفیت بهتری بهرمند شوند. 
      
حسن ظهیری تصریح کرد: این کار مهم با همکاری و تعامل شرکت مخابرات گیلان راحت تر امکان پذیر است.
 
 
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.