الاهلی عربستان - ذوب آهن از نگاه AFC

سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی کوتاه به استقبال دیدار تیم های الاهلی عربستان و ذوب آهن در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا رفت.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در آستانه دیدار تیم های الاهلی عربستان و ذوب آهن در چارچوب مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا به طور کوتاه به بررسی وضعیت این دو تیم پرداخت.

AFC می نویسد: الاهلی عربستان سعودی روز دوشنبه برای صعود به دور حذفی لیگ قهرمانان آسیا فقط نیاز به کسب یک امتیاز مقابل ذوب آهن دارد. اما در صورت شکست در ورزشگاه الغرافه دوحه ،تیم ایرانی به همراه العین صعود کنندگان از گروه C  خواهند بود. 

الاهلی می توانست دو هفته  قبل به جمع  16 تیم برتر صعود کند اما شکست 2-0 برابر بنیادکار باعث شد آنها برای صعود به مرحله بعدی به زحمت بیفتند، هر چند تیم عربستانی با توجه به پیروزی 2-1 در دیدار رفت ، در این مسابقه با اعتماد به نفس قدم به میدان می گذارد.

ذوب آهن هم هفته پنجم موقعیت مشابه الاهلی داشت و یک پیروزی آنها را به دور بعد می برد؛ با این حال، شکست 3-0 در خانه برابرالعین باعث شده آنها به سه امتیاز این مسابقه برای عبور از مرحله گروهی نیاز مبرم داشته باشند.

پس از این شکست ها، الاهلی در لیگ حرفه ای عربستان  دو برد پیاپی را کسب کرده ، در حالی که ذوب آهن هم در لیگ ایران یک برد و یک پیروزی داشته است.هر دو تیم در شرایط خوبی به سر می برند.
 انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار