کسب 7 مدال رنگارنگ از مسابقات قهرمانی کشور دو و میدانی جانبازان و معلولین توسط نمایندگان استان

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ میناخانی مسئول روابط عمومی هیئت جانبازان و معلولین استان زنجان گفت : مسابقات قهرمانی کشور دو و میدانی جانبازان و معلولین زیر نظر کمیته بین المللی پارا المپیک با حضور 721 ورزشکار در تهران با درخشش نمایندگان استان  برگزار شد.
وی به عناوین کسب شده توسط بانوان استان از این مسابقات اشاره کرد و گفت : در بخش بانوان آقامیرزایی موفق به کسب مقام اول این رقابت ها در رشته پرتاب وزنه شد ، زینب حسنی مقام دوم رشته پرتاب دیسک را از آن خود کرد و پروین مقدم با کسب مقام سوم در رشته پرتاب نیزه صاحب مدال برنز این رقابت ها شد .
میناخانی ادامه داد : در بخش آقایان نیز نمایندگان استان موفق به کسب دو مقام قهرمانی توسط حبیب اله ندرلو و احمد اجاقلو یک نایب قهرمانی توسط مرتضی محمدی و یک مقام سوم توسط پرویز گلپسند شدند و برگ زرینی بر آلبوم افتخارات ورزش استان اضافه کردند .
مسئول روابط عمومی هیئت جانبازان و معلولین استان خاطرنشان کرد : این رقابت ها به منظور انتخاب نفرات برتر جهت اعزام به مسابقات جهانی 2017 لندن برگزار شد و تیم زنجان با 30 ورزشکار در این مسابقات حضور داشت .
 
 
انتهای پیام / ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.