ارائه برنامه کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای از جمله برنامه‌های عملیاتی اداره آموزش سازمان صنعت ومعدن آذربایجان غربی در سال گذشته بوده است.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ رئیس اداره آموزش، پژوهش و فناوری سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی با اشاره به عملکرد سال 95 اداره آموزش، پژوهش و فناوری سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی اظهار داشت: در این مدت واحدهای بزرگ مقیاس و مهم به منظور استقرار چرخه بهره‌وری شناسایی شد.

علی حضرتی تصریح کرد: از سوی دیگر، اقدامات اولیه با هدف عارضه‌یابی واحدهای صنعتی با مشارکت تیم‌های تخصصی دانشگاه و این سازمان انجام شد.

رئیس اداره آموزش، پژوهش و فناوری سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی از انتخاب استان به عنوان نمونه برای اجرای طرح" ابر"خبر داد و گفت: همچنین در بازه زمانی سال 95، احصاء نیازهای آموزشی مورد نیاز بهره‌وری کارکنان و بخش صنعت،معدن و تجارت صورت گرفت.

وی تهیه دستورالعمل کمیته بهره وری، برنامه‌ریزی و تشکیل کمیته بهره‌وری صنعت، معدن و تجارت و استعلام برنامه‌ها و اقدامات بهره‌وری از حوزه‌های مرتبط و نیز تشکیل کارگاه ارائه طرح‌های ممیزی با همکاری انجمن ملی بهره‌وری و شرکت شهرک‌های صنعتی را از سایر اقدامات سال گذشته عنوان کرد.

حضرتی تصریح کرد: ارائه برنامه‌های عملیاتی اداره آموزش، پژوهش و فناوری در زمینه کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای نیز از سایر اقدامات سال 95 بوده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.