نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: در جمهوری اسلامی ایران باید اقدامی صورت داد تا هر کسی در کشور ما مشغول به فعالیت است، احساس امنیت کند.

ریشه‌های فساد باید شناسایی شود/ فعالان اقتصادی باید احساس امنیت کنند
به گزارش خبرنگار انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان؛  مصطفی میرسلیم نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پس از سخنرانی در دانشگاه تهران با حضور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در جمهوری اسلامی ایران باید اقدامی صورت داد تا هر کسی در کشور ما مشغول به فعالیت است، احساس امنیت کند.

وی افزود: نباید اقدامی صورت داد که منجر به بیکاری افراد شود و اعلام کنیم دزدی در جامعه رواج پیدا کرده است.

میرسلیم در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا دولت برای رقابت با قالیباف اقدام به فیلتر کردن یکی از سامانه‌های وی کرده است، اضافه کرد: بنده با این گونه اقدامات موافق نیستم و به لحاظ سیاسی عملکردی ناسالم قلمداد می‌شود این اقدام در صورتی قابل پذیرش است که خلافی از سوی سامانه مورد نظر صورت گرفته باشد چرا که بعضا دیده شده این نوع پایگاه‌ها برخی افراد را مورد تهمت و افترا قرار می‌دهند.

وی ادامه داد: امروزه اختلاس و فساد مالی به صورت شبکه‌ای انجام می‌شود و به تناسب آن برخورد با این موضوع دشوار خواهد بود چرا که فساد حتی به مجلس ورود یافته است و افراد اقدام به زد و بند می‌کنند، ریشه‌های این بحران شناسایی شود تا بتوان به صورت کامل آن را رفع کرد.

وی یادآور شد: ‌از موضع قدرت می‌توان با کشورهای مختلف در حوزه صنعت خودرو تعامل ایجاد کرد. در حال حاضر متاسفانه از برخی محصولات خارجی کپی‌برداری می‌کنیم که این روش قابل پذیرش نیست.

انتهای پیام/
برچسب ها: میرسلیم ، دولت ، قالیباف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.