داستان این نمایش در دنیای معاصر جریان دارد و شخصیت‌های قصه نیز برای مردم ما كاملا ملموس هستند.

شخصیت‌های «ملودی شهر بارانی» برای مردم كاملا ملموس هستند
به گزارش حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری؛ بیوك میرزایی پس از تماشای نمایش «ملودی شهر بارانی» به كارگردانی میكاییل شهرستانی گفت: نمایش «ملودی شهر بارانی» از آثار خوب و معروف زنده‌یاد اكبر رادی است كه پیش از این به صورت تئاتر، تله‌تئاتر و نمایش رادیویی اجرا شده است. داستان این نمایش در دنیای معاصر جریان دارد و شخصیت‌های قصه نیز برای مردم ما كاملا ملموس هستند. از این رو جذب و نگه داشتن مخاطب برای تماشای اجرای چنین نمایش‌نامه‌ای بسیار سخت است.
 
این بازیگر پیشكسوت ادامه داد: میكاییل شهرستانی كارگردان قابلی است كه هنرجویان مستعدی را پرورش داده و اجرای این نمایش نیز توسط شاگردان وی در سطح دانشجویی، كار قابل قبول و خوبی است. كار تئاتر بسیار سخت و دشوار است و گاهی برخی دانشجویان با چهار سال تحصیل آكادمیك نمی‌توانند حتی روی صحنه راه بروند. اما هنرجویان میكاییل شهرستانی با اجرای متن دشوار زنده‌یاد رادی، نشان دادند كه آموزه‌های استاد را به خوبی فرا گرفته‌اند.
 
میرزایی در پایان گفت: میكاییل شهرستانی چه به عنوان بازیگر و چه به عنوان كارگردان، هنرمند بسیار منضبط و سختگیری است. از این رو حتما شاگردان وی نیز تحت مدیریت و تعالیم سختگیرانه و منظم وی توانسته‌اند به نتایج مطلوب برسند كه از این رو جای تحسین دارند.
 
یادآور می‌شود «ملودی شهر بارانی» به كارگردانی میكاییل شهرستانی 5 تا خردادماه ساعت 19 در تماشاخانه‌ی مهر حوزه هنری میزبان تماشاگران تئاتر خواهد بود.
 
 
انتهای پیام/
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار