یک دروازه بان گیلانی برای دومین بار به تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران دعوت شد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛مسئول روابط عمومی هیات فوتبال  شهرستان آستارا با اعلام این خبر گفت: مبین عشایر دروازه بان آستارایی و عضو تیم بزرگسالان ملوان انزلی برای حضور در تورنمنت چهارجانبه چین (پانداکاپ) به اردوی تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران دعوت شد.
 
شاهین شربیانی با اشاره به اینکه عشایر در کنار 23 بازیکن دیگر به دعوت عباس چمنیان سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان به این اردو دعوت شده است افزود: این دروازه بان در اواخر فروردین ماه به اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتبال نوجوانان دعوت شده بود و بار دیگر از 21 تا 25 اردیبهشت در همان اردو در آکادمی ملی فوتبال حضور خواهد یافت.
 
وی گفت: تیم ملی فوتبال نوجوانان بعد از برگزاری این اردو به شهر چنگدو چین اعزام خواهد شد تا در تورنمنت چهارجانبه این کشور با تیم های اسلوواکی، مجارستان و چین به رقابت بپردازد.
 
مسئول روابط عمومی هیات فوتبال آستارا با بیان اینکه عشایر به عنوان تنها نماینده استان گیلان در ترکیب تیم ملی فوتبال نوجوانان دراین رقابت ها خواهد بود،تصریح کرد: تیم ملی فوتبال نوجوانان کشورمان ، سال گذشته با دروازه بانی این ورزشکار آستارایی توانست در رقابت های قهرمانی آسیا بدرخشد و جواز حضور در رقابت های جام جهانی 2017 هندوستان را کسب کند.
 
 
 
 
انتهای پیام/م.ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.