کرمان؛

ارائه خدمات به بیش از دو هزار بیمار خاص و صعب العلاج

معاون اجرایی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: دانشگاه علوم پزشکی کرمان به دو هزار و 673 نفر از بیماران خاص و صعب العلاج تحت پوشش این دانشگاه خدمات درمانی ارائه می دهد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، دکتر مسعود مقدری به مناسبت 18 اردیبهشت روز بیماری های خاص و صعب العلاج گفت: اداره بیماری های خاص این معاونت خدمات خود را به بیماران ام اس، هموفیلی، تالاسمی، دیالیز خونی و دیالیز صفاقی ارائه می دهد.
وی افزود : بیماری EB (بیماری پوستی) نیز به تازگی به عنوان بیماری صعب العلاج به بسته ارائه خدمات درمانی اضافه شده است.
دکتر مقدری در مورد نحوه ارائه خدمت درمانی بستری به بیماران خاص خاطر نشان کرد : مابه التفاوت فرانشیز بیمار در مرکز درمانی رایگان و توسط معاونت درمان وزارت بهداشت اعتبار پرداخت می شود.
وی تصریح کرد: تخفیف های سرپایی این بیماران در قالب داروها به معاونت غذا و دارو واگذار شده که طبق تفاهم دارویی وزارت بهداشت درصدی از هزینه رایگان می شود.
مقدری گفت : برندهای ایرانی داروهای بیماران ام اس رایگان است و فرانشیز بیمه داروهای این بیماران با برندهای خارجی توسط معاونت غذا و دارو پرداخت می شود.
معاون اجرایی معاون درمان دانشگاه افزود : هم اکنون 136 تخت دیالیز در مراکز درمانی دولتی و خصوصی تحت پوشش این دانشگاه خدمات را به بیماران دیالیزی ارائه می کند.
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار