زابل

سوم خرداد روز عظمت و بزرگی ملت ایران است

فرماندار شهرستان زابل در جلسه ستاد گرامی داشت سوم خرداد که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد گفت : سوم خرداد روز عظمت و بزرگی ملت ایران است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،هوشنگ ناظری فرماندار شهرستان زابل سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهررا  یک روز ملی و غرورآفرین قلمداد کرد و بیان داشت: این  روز ، روز عظمت و بزرگی ملت ایران به واسطه رشادت ها و دلاورمردیهای فرزندان آنان در برابر متجاوزان است .

ناظری ادامه داد :پس از آزاد سازی خرمشهر فصل جدیدی در پیروزی های رزمندگان ما رقم خورد به گونه ای که صدام و حامیان وی را زبون و غافلگیر کرد.

فرماندار زابل اظهار داشت : همه ساله سوم خرداد را گرامی می داریم و با انجام این وظیفه از شهدا و ایثارگرانی که جان خویش را در طبق اخلاص گذاشتند و موجب پیروزی و فتح خرمشهر شدند یاد می کنیم و به مقام شامخ آنان ادای احترام می نمایم.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان زابل با تاکید براینکه پیشکسوتان و رزمندگان عملیات بیت المقدس راوی رشادت های رزمندگان اسلام در این عملیات غرور آفرین برای نسل جوان باشند، خواستار برگزاری شایسته ویژه برنامه های سوم خرداد در شهرستان زابل شد.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار