سرمربی تیم ملی امیدهای ایران گفت: تیم ملی والیبال ایران فردا در فینال برای تصاحب مدال طلا سخت می‌‌جنگد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، خوان سیچلو، سرمربی تیم زیر 23 سال ایران، پس از پیروزی مقابل تیم تایلند و راهیابی به فینال، در نشست خبری حاضر شد و گفت: فردا باید در بازی فینال به میدان برویم. مسابقه‌ای که بی‌شک مهم‌ترین مسابقه در یک تورنمنت است و هر تیمی در تلاش است تا بتواند بهترین بازی خود را ارائه دهد.

وی ادامه داد: اطمینان دارم بازیکنانم برای مدال طلا فردا در دیدار با ژاپن سخت می‌جنگند. تیم ژاپن با همین ترکیب در مسابقات کنفدراسیون آسیا سال قبل حضور داشت و از بازیکنان با تجربه‌ای بهره می‌برد.

سیچلو افزود: فردا برای کسب مدال طلا بازی خواهیم کرد  و قطعا کار سختی داریم. تیم من فردا در مهم‌ترین مسابقه ، بهترین مدل خود را نشان می‌دهد.

سرمربی تیم امیدهای ایران در ادامه گفت: تلاش ما این بود که بتوانیم به مسابقات جهانی راه پیدا کنیم و این که بخواهیم درباره مقام آوردن در این رقابت‌ها صحبت کنیم زود است. دلیل خوشحالی ما این است که در مسابقات جهانی تنها 12 تیم حضور دارند. 

سیچلو در ادامه گفت: قهرمان و نایب قهرمان همه قاره‌ها و دو تیمی که در رنکینگ بالاتر از تیم‌های دیگر هستند در مصر حضور دارند. این  12 تیم در دو گروه 6 تیمی رقابت می‌کنند که به صورت دوره‌ای با هم رقابت می‌کنند. قطعا حضور در این مسابقات تجربه بزرگی برای ما خواهد بود.

وی اضافه داد: نزدیک به 3 ماه زمان داریم تا خود را برای مسابقات جهانی آماده کنیم. و این زمان کمی است و کار سخت و فشرده‌ای خواهیم داشت. حریفان سختی داریم و کارمان در مجموع آسان نیست.

سرمربی تیم ملی افزود: من به کار تیمی اعتقاد دارم. بعضی از بازیکنانم نسبت به بازی‌های قبل سرحال نبودند اما تیم به آن‌ها کمک کرد تا شرایط سختی پیش نیاید. آنچه در والیبال برای من خوشایند است ماهیت تیمی آن است و نباید در آن به دنبال قهرمان انفرادی بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار